Villedon september 2013

Vangsten, recordkarpers en andere info uit het buitenland.

Villedon september 2013

Berichtdoor Dimitri » 23 Sep 2013, 18:46

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De vis hier onder is de zwaartste van mijn trip
Afbeelding
En de afsluiter op mijn laatste middag
Afbeelding

Zo ondertussen al weer een paar dagen thuis en nu al weer weg voor mijn werk dus had ik niet de tijd om het even op de site te zetten met een verhaaltje erbij..

Zoals gewoonlijk vrijdag de bus inpakken en zoals gewoonlijk weer half uitpakken omdat ik denk/dacht ben wat vergeten -)h maar na ruim 12 uur doorjagen sta ik dan om een uur of 8 aan de koffie even een praatje te maken met een paar vissers die naar huis heen gaan. Waar het op neerkomt is eigenlijk dat het best wel slecht is overal ,maar dat wist ik al want de hele week al met Jeroen Albers aan het smsen en whats app geweest want die zit er ook met zijn vrouwtje. Maar om een lang verhaal een beetje in te korten, werd ik door de beheerder geroepen van dat ik nu de kans had om snel de bus leeg te maken omdat iedereen nog aan het pakken was en de nieuwe lichting nog een briefing ging krijgen dus ik als de brandweer die bus leeg getrapt en in twee bootjes gedrukt. Effe nog een leuke; in maart is Jeroen en nog een paar maten van hem naar een ander water geweest en had 20 liter maden bij zich en er waren er maar een paar liter onsnapt in zijn auto -)yes. Haha ik hoorde het en heb er smakelijk om gelachen nu is hij aan de beurt.Van de 20 liter die ik bij mij had lag en ligt er nu nog wel 2 liter in de bus pfff heb dus het zelfde gehad.
ahhhh alles zat onder de maden bij het uitpakken en dat heeft 3 á 4 dagen geduurd en toen waren ze weg ....

Ik had weer gekozen voor de stek achter in gewoon omdat het daar heel rustig is met vissers en het is er aardig ondiep,maar goed door het warme weer van de weken ervoor was het water nog wat meer gezakt en dat hield in dat waar normaal een 1.20 mtr staat er nu nog zon 80 cm stond

Zaterdagavond ving ik mijn eerste vis al en dacht gaat lekker en heb er tot vrijdag gezeten en elke dag 1 á 2 vissen gevangen waarvan de zwaarste 25 pond was,maar ja dat is leuk maar je gaat toch voor de grotere meisjes is het niet

Donderdag aangegeven aan de eigenaar dat ik eigenlijk wel naar een stek voor op het meer heen wil en in diep water te gaan vissen,wat geen probleem was alleen werd daar niks tot weinig gevangen door een koppel oosterburen die er nu bijna 2 week zaten en dus vrijdag naar huis gingen.

Goed ik spul weer ingepakt en verkassen op vrijdag alles staat weer op scherp in de namiddag en al snel rolt de eerste vis het net in en die nacht vang ik er nog 3 dus best gelukkig met de keuze die ik had gemaakt om daar naar toe te gaan. Ondertussen geregeld dat ik er nog 4 dagen bij aan kon plakken weer op een andere stek. Weer een stek die de laatste week maar 4 vissen had opgeleverd aan weer 2 oosterburen

Dus zaterdagmorgen weer de zooi in de bootjes en nu recht oversteken en kom aan op stek 3.Bij het uitpakken begint het te regenen en dat gaat steeds harder. Het begint ook nog eens te waaien gelukkig spul al onder de plu staan,pfff pokke weer maar ja, hengels via de voerboot op de plekjes gelegt en laat maar komen die bakken.
Het blijft stil heel heel heel stil,dus zondagmorgen als ik mijn ogen open doe is het al meer dan 20 uur aan het gieten en toch wordt het eindelijk droog gelukkig maar alles is zo nat,vochtig pfff bah vies klam maar goed,de hengels weer strak leggen, nieuw aas eraan en weer met frisse moed achter de hengels gaan zitten. Aan het eind van de middag eindelijk de verlossende run pfff wat een bak weer geweldig. Daarna komen er nog 8 vissen in drie dagen mijn net in en begin toch eindelijk door te krijgen dat ik de goede beslissing heb gemaakt om wat langer te blijven


Greetzzz Dimitri
PS foto staan door elkaar
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor CarpTracker » 23 Sep 2013, 18:54

Weer goed gedaan Dimitri. Prachtige vissen en die maden worden vanzelf wel vliegen ::))
Die Bopells doen het goed of niet dan.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor sandermiddelhuis » 23 Sep 2013, 19:07

Hele mooie vangsten Dimitri! :good: grtn Sander :-)
Random avatar
sandermiddelhuis
 
Status: Offline
Berichten: 1557
Afbeeldingen: 12
Geregistreerd: 13 Feb 2010, 19:55
Woonplaats: achterhoek
Thanks: 10
Thanked: 32 keer in 31 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor BartT » 23 Sep 2013, 21:28

Good angling!
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor Richard » 23 Sep 2013, 21:45

Mooie vissen gevangen Dimitri
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor Brinkx » 24 Sep 2013, 00:10

Mooie vissen dimitri, good anglin' :good: ! Toch steeds hard werken dat verkassen, maar het heeft je tripje meer schwung gegeven en een bult mooie vissen! Goed gevangen op de bopells dus? Ik moet nog besluiten wat mijn tweede keuze wordt welke ik over drie week naast mijn favorieten meebreng naar La France.
Laatst gewijzigd door Brinkx op 24 Sep 2013, 19:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo? -)muziek
Gebruikers-avatar
Brinkx
 
Status: Offline
Berichten: 389
Geregistreerd: 26 Sep 2012, 23:26
Woonplaats: Enschede
Thanks: 19
Thanked: 17 keer in 17 posts
Voornaam: Thijs

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor MarkBeernink » 24 Sep 2013, 07:24

Wederom een mooi resultaat Dimitri! Klasse!!
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor MarkBeernink » 24 Sep 2013, 08:11

Dacht dat je er alleen naar toe ging Remco maar je gaat met een vismaat begrijp ik?
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor Michael » 24 Sep 2013, 09:06

Wat een mooie vangsten daar gehad :good:

:-)
Op het droge vang je sowieso niks.
Gebruikers-avatar
Michael
 
Status: Offline
Berichten: 1259
Afbeeldingen: 43
Geregistreerd: 17 Okt 2010, 19:52
Thanks: 4
Thanked: 22 keer in 22 posts

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor Teunis1356 » 24 Sep 2013, 11:01

Mooie vissen Dimitri. Over een jaar of wat schat ik dat we hier in het TK ook aan de "BAK" ;) kunnen :!:
De formule voor volmaakt geluk: zeer druk bezig zijn met onbelangrijke zaken.
Ik vis op karper, dus ik ben gelukkig.
Gebruikers-avatar
Teunis1356
 
Status: Offline
Berichten: 1308
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 02 Nov 2010, 22:30
Woonplaats: Hengelo
Thanks: 67
Thanked: 21 keer in 19 posts
Voornaam: Teunis

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor CarpTracker » 24 Sep 2013, 13:37

Succes Remco en Mart...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Villedon september 2013

Berichtdoor Dimitri » 24 Sep 2013, 16:57

Beginnen met een pva zak met crush pellets en daarom heen 500 gr boilies en die goed verspreiden
gaat het lopen bij meerdere runs dan de boilies dubbelen en de pva achterwege laten en met de boot lekker met de voerschep in de weer kan niet te snel te veel ziin als er een groep van 100 van die varkens voorbij komen ligt er dan geen voer gaan ze naar de buurman :-)

Mannen veel suc6
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Volgende

Terug naar Vangsten / Info Buitenland



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten