Euro Aqua, wereldrecord vrouwen (Discussie Betaalwater)

Vangsten, recordkarpers en andere info uit het buitenland.

Re: Euro Aqua, wereldrecord vrouwen (discussie betaalwater)

Berichtdoor CarpTracker » 11 Sep 2014, 20:20

Daaf schreef:Wat wel of niet "nieuws" is in het karperwereldje is afhankelijk van onze eigen interpretatie. Ik persoonlijk vind elke vangst afkomstig van een water als dit niks met nieuws te maken hebben. Een normale, of zelfs goede vangst op het TK maken we ook geen nieuwsitem van, ondanks dat dat voor de meeste mensen hier veel interessanter is. Er zijn genoeg andere "nieuws" updates die je niet plaatst, waar trek je dan de lijn?


De lijn bepaal mede je zelf !
We zitten hier op een forum, iedereen heeft hier de mogelijkheid om zijn eigen nieuws (info, goed, slecht
of wat een ander niet aan zou kunnen staan) te plaatsen mits binnen de huisregels. De enigste lijn die we hier
trekken is dat de commercie buiten de deur gehouden word en dat we onafhankelijk willen blijven. Als ik wat
tegenkom wat me leuk, interessant of leerzaam lijkt dan plaats ik dat. Het is aan een ieder lid vrij om dat ook
te doen! Ben niet 24/7 met het forum bezig. Geen team van medewerkers, redacteuren, schrijvers en bij kamer
van koophandel ingeschreven zoals andere (interactieve) site's die hoofdzakelijk een doel hebben: Geld in de kassa genereren d.m.v. haar leden en gasten en dan het liefst zoveel mogelijk. Ook niks mis mee. Allemaal lekker zelf uitzoeken.

edit: stukkie ingekort.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Euro Aqua, wereldrecord vrouwen (discussie betaalwater)

Berichtdoor CarpTracker » 12 Sep 2014, 14:36

Heb de titel van het topic aangepast. Om dit topic te splitsen naar meningen over betaalwateren
waaronder Euro Aqua zou het teveel uit zijn verband worden getrokken...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Euro Aqua, wereldrecord vrouwen (Discussie Betaalwater)

Berichtdoor Hummelink » 16 Sep 2014, 09:44

*Steekt hand omhoog*

@ Remko, ik lees nergens dat Daaf een oordeel velt over jou of anderen die naar een BTW gaan. Veel forumgangers hier zijn naar Villedon geweest en dat is gewoon een schitterend water dat door jarenlang goed beheer met eigen kweek vissen nu een bestand zwemt om van te watertanden. Niks mis mee in mijn ogen en hier geldt dan ook: ieder zijn meug.

Euro Aqua valt NIET onder de noemer 'ieder zijn meug'. Aan wateren als deze gaat de karpervisserij kapot. Remko heeft gelijk als hij zegt dat het door de bank genomen beter is gesteld met de BTW dan vijftien jaar terug, toen het openbare water in Frankrijk massaal werd geplunderd om de BTW te vullen. Datzelfde was toen bij Raduta aan de hand (gejatte vissen uit de Donau, gevolgd door massale sterfte waarna iedereen dikke krokodillentranen huilde) en nu bij Euro Aqua (Balatonmeer). Het is makkelijk om onder het motto 'ieder zijn meug' overal de handen maar vanaf te trekken. Ik pas daar in ieder geval voor.

Groeten Christian
Gebruikers-avatar
Hummelink
 
Status: Offline
Berichten: 486
Geregistreerd: 17 Aug 2009, 07:43
Thanks: 34
Thanked: 26 keer in 16 posts

De volgende leden willen Hummelink bedanken voor deze bijdrage: [Show Me]

Vorige

Terug naar Vangsten / Info Buitenland



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron