Italie, Lago Di Salasco: nieuw karper record 39.5kg.

Vangsten, recordkarpers en andere info uit het buitenland.

Italie, Lago Di Salasco: nieuw karper record 39.5kg.

Berichtdoor CarpTracker » 10 Sep 2015, 00:32

Een nieuw karperrecord voor Italië met de vangst van een enorme schubkarper van 39.5 kilogram.
De Italiaanse karpervisser Riccardo Fanucchi wist een enorme schubkarper te vangen op het water
Lago Di Salasco, tussen Milaan en Turijn.

Lago-di-Salasco-karper-39kg.jpg
Lago-di-Salasco-karper-39kg.jpg (27.24 KiB) 624 keer bekeken

schubkarper-italie.jpg
schubkarper-italie.jpg (22.47 KiB) 622 keer bekeken

Lago-Di-Salasco.jpg
Lago-Di-Salasco.jpg (28.33 KiB) 622 keer bekeken
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator

Status: Offline
Afbeeldingen: 149
Voornaam: Harry

Re: Italie, Lago Di Salasco: nieuw karper record 39.5kg.

Berichtdoor MarkBeernink » 11 Sep 2015, 07:22

wat een klein putje.. is dat zo'n water waar van die kiloknallers worden gekweekt, euro aqua nr.2?
Op de een of andere manier vind ik het na het zien van het meertje een minder spectaculaire vangst...
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink

Re: Italie, Lago Di Salasco: nieuw karper record 39.5kg.

Berichtdoor Remko Oude Elferink » 11 Sep 2015, 09:29

Tja, de gewichten race blijft in volle gang.
Ik heb het enkele jaren geleden ook wel gedaan, wilde bepaalde "dikke" vissen vangen..
Echter ging de beleving van het vissen achteruit..

Ook veranderde mijn leven (kinderen etc)
Toen het roer omgegooid en besloten dat beleving en avontuur weer op 1 moest komen.
Tuurlijk trekt het vangen van dikke vis mij nog wel, echter kan ik ook genieten van struinen langs stadsvijvertjes..
Verder moet het water een avontuur zijn, uitdagingen bieden en als er een leuke vis zwemt dan is dat ook mooi mee genomen..

Dit soort foto's is leuk om te zien, echter word ik er niet warm of koud van, het is een mooie vis, maar het water/ambiance etc trekt mij niet..

Ben 2 jaar terug op Villedon geweest, super vissen en faciliteiten dik in orde, echter trekt het fenomeen betaalput mij steeds minder.. De drukte op het water, de krappe ruimte, niet of nauwelijks kunnen verkassen.
Ik sluit het niet uit dat ik nog betaalwateren zal bevissen, echter weet ik dat de beleving van openbaar water mij op dit moment meer trekt.

Ik heb nu plannen om naar de Lot te gaan, openbaar water maar wel de faciliteiten die je op een btw vind.. Bijna alles wordt voor je geregeld, het is aankomen, spul gereedmaken en vissen, je krijgt wat tips mee over de visserij op die rivier.
Tot zover gaat de vergelijking met een BTW op, maar verder is het gewoon openbaar. Ook als je niet gebruik maakt van zijn diensten kun je met je eigen spullen prima vissen op de Lot.
Dat soort visserij trekt mij wel in mijn drukke leventje waarbij ik het moet hebben van 1 weekje Frankrijk in de 2-3 jaar :)
Gebruikers-avatar
Remko Oude Elferink

Voornaam: Remko

Terug naar Vangsten / Info Buitenland