Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor Karperjager » 21 Jan 2012, 18:52

Gesponsord door, gesponsord door, gesponsord door, reclame, reclame ... ::(
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor CarpTracker » 21 Jan 2012, 18:57

Ik zag het ook, maar wou dit keer niet de eerste zijn met commentaar. De reinste verkoop praatjes
krijg je waarschijnlijk te horen..
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor Karperjager » 21 Jan 2012, 22:48

Dat was ook wel te verwachten, weet niet eens welke voorkeur k heb.
Misschien :oops: komen er nog interessantere lezingen...
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor Louis » 22 Jan 2012, 12:21

Tegenwoordig is alles wat met karpervissen te maken heeft een grote reclamecircus. Je kunt geen blad meer open slaan, lezing meer volgen of site bekijken waar je niet wordt doodgegooit met (sluik)reclame. Dit forum is een van de weinige uitzonderingen :good: .
Maar dit gezegd hebbende stoor ik me er niet zo aan maar kijk er gewoon door en over heen.
Zonder reclame zouden we waarschijnlijk ook niet weten wat er allemaal te koop is ;) .
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor CarpTracker » 03 Feb 2012, 19:51

Hopelijk ligt er niet al teveel sneeuw voor de reis naar Zwolle die velen gaan maken. Strooizout werkt
maar tot -8 dus het kon wel eens glad wezen morgenvroeg...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen

Berichtdoor floris1204 » 03 Feb 2012, 19:59

Die van piet vogel gaat niet door, vanwegen ze stem. :o
Nu.komt ardy veltkamp.
Grtn
Random avatar
floris1204
 
Status: Offline
Berichten: 1036
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 16 Apr 2011, 07:24
Thanks: 27
Thanked: 18 keer in 16 posts

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor Louis » 04 Feb 2012, 21:01

Bij vertrek vanmorgen om 7.45 uur was het -13 graden in Tukkerland maar hoe dichter bij Zwolle hoe meer sneeuw er lag en hoe kouder het werd. Vlak voor Zwolle was het -17 graden Afbeeldingen hier en daar nog spekglad omdat bij deze temperaturen het zout op straat niet meer werkt.

Eenmaal aangekomen bleek het parkeren van de auto nu al 8 Euro te kosten :x maar gelukkig waren we vroeg en konden we de auto dicht bij de ingang parkeren wat met deze kou natuurlijk mooi meegenomen is.
De beurs was dit jaar weer groter dan vorig jaar en waarschijnlijk door de slechte wegomstandigheden in grote delen van het land viel de drukte behoorlijk mee vandaag waardoor je alles goed kon bekijken.
Het lijkt trouwens wel of er ieder jaar weer aasfirma's bij komen, wat een enorme keus aan kleuren, geuren, maten en smaken was daar ten toon gesteld zeg.
Voor de rest waren er alle bekende en minder bekende merken ruimschoots vertegenwoordigt om hun range en nieuwe produkten te promoten en ook waren er hier en daar best nog wel wat beursaanbiedingen te vinden.
Op voerbotengebied zijn er eveneens steeds meer modellen en merken te bewonderen en er was weer een grote vijver gemaakt om ze in aktie te zien.
Dit jaar waren er ook weer tal van (gratis) DVD's te scoren waar ik natuurlijk een graantje van meegepikt heb -)yes .
Van de lezingen heb ik (helaas) alleen de eerste gezien van Martin SB. De andere twee heb ik gemist omdat we steeds bekenden tegen het lijf liepen.

Zoals elk jaar is zo'n dag weer veel te snel voorbij en op een gegeven moment werden we zelfs door de bewaking benaderd om de zaal te verlaten :oops: .
Al met al was het dus weer een geslaagde dag en ik verheug me al weer op de volgende Carp 2013 :good:
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor floris1204 » 04 Feb 2012, 22:27

Morgen gaat het gebeuren, ben benieuwd. Dit is mijn 1e x.
Random avatar
floris1204
 
Status: Offline
Berichten: 1036
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 16 Apr 2011, 07:24
Thanks: 27
Thanked: 18 keer in 16 posts

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor CarpTracker » 05 Feb 2012, 04:26

Veel plezier Floris !
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor Karperjager » 05 Feb 2012, 12:23

Vond het gisteren ook wel een geslaagde dag, als je van tevoren tenminste niet op zoek bent naar grote aanbiedingen. Ik zie de beurs ook echt als een dagje uit en met deze vorst ben je toch nog bezig met het vissen.
We waren zelfs zo vroeg dat de deuren van de hallen nog gesloten waren. Gelukkig waaide het niet en al vlug konden we naar binnen.
De eerste uren was het nog betrekkelijk rustig maar allengs kon je over de koppen lopen. Vooral als de lezingen beeindigd waren liep het vooral bij de ingang vol.
De ingang was nu de andere kant op, er zijn twee hallen bijgekomen (hal 1+2) waarlangs je werd geleid om vervolgens bij hallen 3 en 4 te arriveren.
Alleen de lezing van Martin SB hebben we gezien, de rest gemist doordat er bijgepraat moest worden zoals Louis ook al zei.
Mijn oogst wat betreft aankopen viel dit jaar opnieuw mee, alleen een paar gratis dvd's plus die van Michiel Pilaar en 'Cought in the act' met onderwaterbeelden over vinkeveense karpers. Ook een opvouwbare emmer meegenomen van de stand 'House of carp'.
Heb ook nog gekeken naar de JRC Classic karperhengels maar hoewel die wel een mooie parabolische actie heeft vond ik de hengel er toch wel iel uitzien. Vooral de reelhouder zag er heel kwetsbaar uit, dus deze hengel gaat het niet worden.
Ik heb mij erg vermaakt en ik kijk ook al weer uit naar de volgende editie in Zwolle!


O ja, die kosten voor het parkeren, schandalig gewoon! Bijna al net zo duur als de entreekosten, 8 euro... De NS was ook geen optie met al die vertragingen dus hebben ze ons weer mooi tuk..! :cry:
Goed, vanavond die dvd's maar eens bekijken...
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor Lesley » 05 Feb 2012, 16:21

Wij zijn vandaag ook even gegaan, ik had zelf niks nodig maar Harm wilde graag een klein bootje kopen. Het was gelukkig niet al te druk, je kon overal makkelijk bij komen om even te kijken. Harm is geslaagd voor zijn bootje en Herman voor een staafmarker en onderwaterkijker. Ik zelf heb een regenjasje gekocht. Parkeren doe je natuurlijk aan de ander kant van het spoor, gratizzz mannen!

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: Karperbeurs Carp Zwolle IJsselhallen 2012

Berichtdoor mike.l » 05 Feb 2012, 16:52

Vandaag ook geweest,veel bekenden gezien en lekker bijgekletst.
Had eigenlijk ook niets nodig,maar zoals Tonnie zegt,toch even met vissen bezig zijn.
Mijn praatje met Frank Warwick heeft mij nog een (gratis) potje 10 en 12 mm pop-ups,die nog in testfase waren,opgeleverd.
Ook bij MTC nog ff met Emile kletsen,en een potje wafters gescoord.
Als ik iets had willen kopen,was dat een nieuwe tent,maar er was niet iets van mijn gading bij.
Ben er wel achtergekomen dat de offerte die ik 2 weken geleden had gekregen voor een RF15 in mijn voerboot, van visvinder-oost via de mail erg scherp was,ga maar snel een afspraak maken.
Fishing is like a box off chocolats,you never know what you're gonna get.
Gebruikers-avatar
mike.l
 
Status: Offline
Berichten: 1023
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 03 Jul 2010, 08:35
Woonplaats: Goor
Thanks: 3
Thanked: 12 keer in 11 posts

VorigeVolgende

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron