Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Hummelink » 21 Sep 2012, 09:58

CarpTracker schreef:Om dit allemaal een beetje in de hand te houden mogen we ook geen steun van de verenigingen en de KSN verwachten die inmiddels ook steeds meer de commerciële
kant opgaat.


Harry, sorry dat ik nu even persoonlijk word maar er moet me wel iets van het hart. Ik volg dit forum met veel interesse en ik vind het prachtig dat KFO als platform fungeert voor steeds meer Twentse karpervissers. Maar als je op dit vlak iets wilt bereiken zul je toch naast het ventileren van je online-mening eens je stem moeten laten horen op bijvoorbeeld een KSN-meeting / ALV of een ALV van een HSV. Dat zou ik althans van harte toejuichen.

Groeten Christian
Gebruikers-avatar
Hummelink
 
Status: Offline
Berichten: 486
Geregistreerd: 17 Aug 2009, 07:43
Thanks: 34
Thanked: 26 keer in 16 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Roy Alofs » 21 Sep 2012, 10:52

Beste allen,

Ten eerste: ik heb alle begrip en waardering voor de betrokkenheid bij het Rutbeek. Dus ook voor alle meningen. Ik ben niet op de hoogte van alle afspraken rondom de competitie. Maar ik kan wel vertellen dat KSN Regio Oost niet betrokken is bij de organisatie van de wedstrijden. Dus ook niet bij de keuze om de wedstrijd te laten plaatsvinden op het Rutbeek.

Wij houden ons momenteel bezig met onze twee geplande regioavonden en de monitoring van ons Spiegelkarperproject op het Twentekanaal. Daar ligt voor nu onze prioriteit.


Groeten Roy
Gebruikers-avatar
Roy Alofs
 
Status: Offline
Berichten: 23
Geregistreerd: 02 Nov 2010, 19:52
Woonplaats: Eibergen
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Louis » 21 Sep 2012, 12:14

Beste Roy,

Ik heb tot twee maal toe een e-mail gehad van de regio oost i.v.m. het leveren van vrijwilligers voor de wedstrijd op het tk.
Hiermee is de ksn oost m.i. wel degelijk enigszins betrokken bij de organisatie.

Dat ze geen ingbreng heeft in de keuze van wateren mag wel waar zijn maar bij de laatste meeting in de Vrieler heeft de heer H. Kikkert laten weten dat de ksn de keuze heeft gemaakt om de organisatie te ondersteunen waar mogelijk als ik me niet sterk vergis.

Met vriendelijke groet,

Louis
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Roy Alofs » 21 Sep 2012, 12:49

Hallo Louis,

Ik begrijp de onduidelijkheid. Mankracht leveren was op geheel vrijwillige basis. Maar daar gaat het in deze berichten wisseling niet over. Wij zijn niet betrokken binnen de organisatie en willen dit ook niet. Nogmaals: ik begrijp de verwarring en al helemaal de vraag waarom er een competitie in het leven is geroepen. Voor mij als fanatiek visser is het vooral een individualistische bezigheid en gaat mijn interesse naar van alles uit, behalve naar die van een wedstrijd. Kwestie van beleving zeg maar. Maar daar weet jij ook alles van Louis :-)

Dat de KSN een commercieel tintje krijgt in plaats van de stempel: elite club, is een duidelijk gekozen richting. Er zijn immers gestelde doelen en daar is een achterban voor nodig maar ook geld. Zie het SKP Twentekanaal. Zonder onze achterban en inkomsten zou het verdomd lastig zijn om zoiets te realiseren. En nog steeds zijn wij achter de schermen bezig om dit te sturen. Óók de geluiden en meningen die hier op het forum klinken, zijn meegenomen in allerlei gesprekken met de juiste instanties. Ere wie ere toekomt; het zijn bij deze vooral Daaf en Christian die uren, zelfs dagen, en veel energie opofferen om achter de schermen 'onze' geluiden, 'onze' wensen als karpervisser te laten omzetten in afspraken. Afspraken over het uitzetbeleid. En hoe minimaal ons SKP voorlopig ook mag zijn. Het is er voorlopig wel één. En wat er in de toekomst nog meer mogelijk is zullen we t.z.t. wel merken. Dat de Karperwereld veranderd is ook te zien aan de grote vraag naar commerciële wateren. De betaalwateren. Ook hierin zijn er voor - en tegenstanders. Net als bij een karperwedstrijd. Voor de één een gezellige bijeenkomst met vissen als bijzaak, voor de ánder een litteken op onze mooie hobby. Meningen zijn verdeeld, de tijden veranderen nu eenmaal. Net als mensen.

Lijkt me goed om hierover op de leden bijeenkomst nog eens over te praten. Wellicht kunnen we vanuit onze regio wel een geluid laten horen.

Vang ze!

Ik ben een frisse neus halen. Tied veur vis'n!

Groeten Roy
Gebruikers-avatar
Roy Alofs
 
Status: Offline
Berichten: 23
Geregistreerd: 02 Nov 2010, 19:52
Woonplaats: Eibergen
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor marcello » 21 Sep 2012, 20:07

Twee kameraden van mij zijn er ook niet blij mee want ze waren al geruime tijd aan voeren voor het najaar
Random avatar
marcello
 
Status: Offline
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 Aug 2011, 21:25
Thanks: 2
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor mike.l » 22 Sep 2012, 06:46

Proberen te gelde te maken. -)g
Bij het koppel die daar gaat vissen je gevoerde bollen aanbieden voor een "klein" prijsje. 8-)
Fishing is like a box off chocolats,you never know what you're gonna get.
Gebruikers-avatar
mike.l
 
Status: Offline
Berichten: 1023
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 03 Jul 2010, 08:35
Woonplaats: Goor
Thanks: 3
Thanked: 12 keer in 11 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor floris1204 » 23 Sep 2012, 20:48

haha+1
Random avatar
floris1204
 
Status: Offline
Berichten: 1036
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 16 Apr 2011, 07:24
Thanks: 27
Thanked: 18 keer in 16 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor BartT » 24 Sep 2012, 10:01

Is echt druk geworden op het rutbeek!
Was er afgelopen weekend met het idee om een aantal karpers te vangen, maar dat bleek toch tegen te vallen.
Kon ik twee jaar geleden in deze periode meerdere runs(gemiddeld toch 6 vissen per nacht) en rust vinden op het rutbeek, dat lijkt nu wel anders! Misschien dat het aan de topcompetitie ligt, maar voor "oude" rutbeekbegrippen toch echt behoorlijk vol. Daarnaast was er op het stuk waar ik zat bijna geen plek op de bodem te vinden zonder wier, dit viel pas echt goed op toen ik mijn duikbril ging gebruiken!
Vangsten vielen erg tegen, heb ook niemand in de buurt wat zien vangen; alhoewel dat niet alles zegt.
Zal zeker met verschillende omstandigheden te maken hebben gehad, de vis zal ook zeker niet echt "los" geweest zijn.
Als je zomaar ergens geplaatst word, weinig ruimte hebt en het water niet echt kent, denk ik dat het nog niet zo makkelijk zal zijn om vis te vangen.
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor CarpTracker » 25 Okt 2012, 00:10

Voor diegenen die er even niet aan gedacht hebben, aankomend weekend is de NTC wedstrijd. Dus er kan
niet gevist worden op het Rutbeek...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor CarpTracker » 27 Okt 2012, 15:44

Deze wedstrijd blijft in elk geval niet visloos, op stek B8 zijn er al 2 gevangen en eindje verderop ook nog 1..
Gelukkig maar voor de deelnemers, die hebben vannacht temps gehad van -5gr...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Louis » 27 Okt 2012, 18:50

Wedstrijd? Zag wel een hele hoop iglo's staan vanmorgen ::)) .
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Laatste Nationale Topcompetitie karper op Het Rutbeek.

Berichtdoor Dimitri » 27 Okt 2012, 19:29

volgens mij is het erg rustig met de vangsten op facebook nog niet 1 reactie gezien dat er wat gevangen is,dus harry je bent met kfo weer de eerstye die vangst meldingen heeft gedaan :-)
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

VorigeVolgende

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron