Regiomeeting KSN Oost

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: Regiomeeting KSN Oost

Berichtdoor Louis » 25 Nov 2012, 09:52

Het maakt niet uit welke spreker er komt, voor iedereen kun je het toch nooit goed doen. De een spreekt te snel en de ander te langzaam en de een heeft te veel en de ander te weinig humor. Als je de lezing niet intereseert ga dan lekker in het café zitten kletsen maar niet in de zaal. Ik heb me daar ontzettend aan geergerd!
De lezing van Ernesto was gewoon goed te noemen vooral voor z'n eerste keer. Je kon gewoon proeven dat die jongen een hele goede visser is die alles letterlijk tot de bodem uitzoekt. Ik denk dat er een hele boel vissers alleen maar kunnen dromen van zijn kennis, doorzettingsvermogen en behaalde resultaten!
Ik hoop dat hij nog een keer terug komt om een lezing over aas te houden waar hij ook heel veel van af weet.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Regiomeeting KSN Oost

Berichtdoor Hummelink » 26 Nov 2012, 06:40

Bedankt voor de complimenten mannen!

Zelf heb ik ook genoten van de presentatie. Er zijn maar weinig vissers die zo perfectionistisch zijn, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Daarnaast sprak mij persoonlijk ook de band met de natuur erg aan en het vertalen van signalen uit de natuur naar de visserij:

"In de natuur gebeurt niets zonder reden" aldus Ernesto.

Remko, jij organiseert de karperavonden in Hengelo toch? Wat doen jullie aan het rumoer in de zaal? Onze ervaring is, je kunt er wat van zeggen, dan is het 2 minuten ietsje stiller en daarna zwelt het weer aan... Ik heb alles uitstekend kunnen volgen en verstaan en ik hoop dat dat voor iedereen gold die voor Ernesto was gekomen.

Groeten Christian
Gebruikers-avatar
Hummelink
 
Status: Offline
Berichten: 486
Geregistreerd: 17 Aug 2009, 07:43
Thanks: 34
Thanked: 26 keer in 16 posts

Vorige

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten