SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor Daaf » 13 Feb 2013, 12:21

Heren, het feest is weer uitgesteld. Zoals het er nu uitziet een week later (23feb), nadere info volgt nog.

Wat de tijd betreft, ik kan me geen enkele reden bedenken waarom de ochtend beter zou zijn dan de middag, ik weet in elk geval dat het niks vreemds is om in de middag of zelfs tegen de avond uit te zetten. De reden waarom het vorige keer zo vroeg was was puur omdat de leverancier toen de hele dag (ik geloof zelfs 2 dagen) door Nederland aan het toeren was om verschillende projecten te beleveren. Wij stonden toen vooraan gewoon in de rij.
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor MarkBeernink » 13 Feb 2013, 12:57

-)yes Hopelijk kan ik er dan wel bij zijn.. stomme familiare dingen ook altijd in het weekend hahahaha
Het zij niet anders, toen ik de dicht gevroren vijvers overal zag kon ik me ook niet voorstellen dat het door zou gaan.
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor Daaf » 13 Feb 2013, 14:36

Ik zou dan in Frankrijk zitten voor een 3-4 dagen verkenningtrip. Moeten we de planning maar weer omgooien :x
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor MarkBeernink » 13 Feb 2013, 15:45

Ai das dan wel weer minder Daaf... Niemand die voor jou de honneurs kan waarnemen?
Wel gaaf dat je naar Frankrijk gaat! Plas of kanaal?
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor BartT » 13 Feb 2013, 17:30

Sorry Daaf, maar denk dat ik je gewoon bij een frans busstation neerzet en je de terugweg zelf maar moet uitzoeken:)!
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor Daaf » 13 Feb 2013, 18:38

@Mark: kunnen is één ding, maar ik wil het zelf absoluut niet missen.
We gaan naar een hoop verschillende watertjes kijken, kanalen, wat kleinere rivieren en een of twee puttencomplexen. Proberen zo veel mogelijk informatie in te winnen zodat we een keuze kunnen maken waar we in de meivakantie naartoe gaan en wat we daar nodig hebben. Overdag dus veel rijden, peilen en eventueel varen, 's avonds pitten achter een paar hengels. Daadwerkelijk vis vangen is nu niet heel belangrijk, maar mocht er per ongeluk wat uitkomen hebben we alvast wat aanknopingspunten.
@Bart: creatief van je :oops:
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor MarkBeernink » 13 Feb 2013, 19:38

Echt ontzettend gaaf!
Dat zou ik ook nog wel een keer willen, maarja vrouw, honden en te weinig tijd weerhouden me er van, 'growing up sucks'. Ben zelf wel erg gecharmeerd van een aantal ontzettend mooie pitoreske kanalen dat frankrijk te bieden heeft, overhangende bomen, natuurlijk verloop echt idyllisch kanalen. Gelukkig bevat 99% van alle franse wateren wel een aantal mooie vissen dus keuze genoeg lijkt me!
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor BartT » 13 Feb 2013, 21:29

Vooral die laatste zin van je houdt me erg bezig: wat betreft kanalen is er erg veel keuze. En gelukkig pakken de meeste (nederlandse)frankrijkgangers liever een meer of put. Het is er dus relatief rustig en schept een gevoel van op ontdekkingsreis gaan. Na een aantal jaartjes riviervissen zijn de kanalen nu aan de beurt en ik ben erg benieuwd wat voor een avontuur het oplevert en welke bijzondere(kaliber Man bijt hond) mensen we weer zullen gaan ontmoeten!
We hebben Bruno, Jean Piere, Julien en Christof al gehad, maar er zal vast nog wel iets legendarisch/hilarisch op ons pad komen!
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor Daaf » 13 Feb 2013, 21:56

Je vergeet Didier!
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor BartT » 13 Feb 2013, 22:12

Hoe is het mogelijk! Gelukkig checkt hij de nederlandse karpersites niet! Excusez moi, Didier!
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor carpio » 20 Feb 2013, 16:10

Beste mensen,

Er rust geen zegen op de tweede SKP uitzetting. Wegens de weersomstandigheden heeft onze leverancier helaas opnieuw moeten besluiten om de levering van Spiegelkarper te verplaatsen. De uitzetting van aanstaande zaterdag gaat dus niet door. We gaan het nu per week bekijken. Dat wil zeggen, als het stopt met vriezen zal de uitzetting op zaterdag 3 maart a.s. plaatsvinden. Wij zullen het in de loop van volgende week denifitief bevesitigen als dit aan de orde is. Hou ook onze website www.ksnregiooost.nl en onze facebookpagina in de gaten.

Wij balen enorm van deze situatie, maar de gezondheid van de vis gaat voor alles. Laten we hopen op beter weer!

Met vriendelijke groet,
KSN Regio Oost


En nog een keer weer -)s Kan de hele inhoud van de vrachtwagen niet alleen in het Twente Kanaal? Doen we er ook wat schubs bij :)
even the worst day fishing beats the best day at work!
Gebruikers-avatar
carpio
 
Status: Offline
Berichten: 713
Geregistreerd: 04 Mrt 2010, 16:11
Woonplaats: Losser
Thanks: 1
Thanked: 2 keer in 2 posts
Voornaam: Bart

Re: SKP Twentekanaal: Tweede uitzetting 16 februari

Berichtdoor Louis » 20 Feb 2013, 16:59

Weet niet of het nog wel zo verstandig is om zo laat in de winter nog vis uit te zetten -)w .
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

VorigeVolgende

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten