kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 21 Sep 2011, 22:04

Je denkt toch niet dat ik hier moeite doe om alle fotos in te plakken...met van die vieze schreeuwers die het zo genaamd beter weten. Ik heb heel veel tevreden reacties gehad van deelnemers en van sponsoren. Volgend jaar gewoon weer hoor.. :good:
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor CarpTracker » 22 Sep 2011, 01:15

martijn dikken schreef:Je denkt toch niet dat ik hier moeite doe om alle fotos in te plakken...met van die vieze schreeuwers


Je hebt groot gelijk Dikken. Zou ik ook niet doen met al die domme lui op de forums, sukkels,
slechte moderators en daar voegen we nu die -vieze schreeuwers- nog even bij aan toe.

Daarom heeft deze sukkel ze wel geregeld en hier op het forum geplaatst. Dat was ik onze
leden en meekijkers wel schuldig na al dat KIKA gezeik... ;)
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Lesley » 22 Sep 2011, 07:33

Stank voor dank Harry, zo leer je ze wel kennen. Wel mooie vis trouwens die laatste!

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 22 Sep 2011, 08:09

Harry, als jij op je site leden hebt, moderators hebt, die onjuistheden overnemen, van horen zeggens, van andere fora. Die sneller lopen bleren dan ik een verslag af heb en fotos kan plaatsen, dan krijg je dit soort taferelen.
Mensen zoals Lesly v Dinter die smullen daarvan en zijn al mede veroorzaker van het ter ziele gaan van een prachtige club.. CarpTeamEnschede. Ik heb daar gelukkig nog heel veel goede herrineringen aan en goede vrienden aan over gehouden.
Ik gaf eerst nog fatsoenlijkheids tips voor je forum. Op andere wedstrijden en forums gaat het vaak niet anders. Mensen hebben daar geen zin aan. Die afgunst en ruzie onderling. Het staat al op internet voor dat de waarheid boven water is. bijvoorbeeld stond er op het forum dat er tijdens de wedstrijd van Kruidenier gevochten zou zijn???? Ik heb meteen een gast van de organisatie gebeld. Die wisten echt van niks. Er zou al eens vis aangeleverd zijn, schubjes uit de Eendenvijver, Grasbroek...weet ik allemaal wat voor onzin.
Als webmaster zou ik dat meer in banen leiden. Jij geeft totaal geen support en je denkt er zeker het jouwe van. Dat geeft niks. Maar je hoeft niet neutraal te zijn want je hebt geen sponsoring. Sorry maar dat geeft wel je niveau aan. Namelijk zou je beweegreden moeten zijn dat je, je het Christelijk wil houden terwille van omgangsvormen.

Elke wedstrijd heeft nadien zijn roddels
Elk fora raakt serieuse posters weg omdat het niveau te wensen over laat.

Ik weet zelf wel beter en ik krijg heel veel aanmoediging om me er niets van aan te trekken. We hebben dat weekend een super weekend gehad. Volgend jaar gewoon weer.

En nogmaals voor de mensen die nog niet door hebben.

Het is geen echte wedstrijd. Ik geloof namelijk niet karpervissen geschikt is voor een echte wedstrijd!!
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Lesley » 22 Sep 2011, 09:27

Martijn hou asjeblieft op met die onzin. Als je nog steeds werkelijk denkt dat ik notabene mede verantwoordelijk ben voor het ter ziele gegane 'vriendenclubje' cte dan spoor je nog minder dan dat ik al dacht. Zo zijn er wel meer twijfels over jou waar ik me niet eens over uit laat omdat ik nog enig fatsoen heb.

Je hoeft het niet mooier te praten dan dat het werkelijk was, de wrange nasmaak en 'de ene hand wast de andere' schaduw over de kika wedstrijd bewijst het tegendeel.

Heb inmiddels begrepen dat de kika organisatie uit elkaar gevallen is, hoe verklaar jij dit dan? Dan zat er toch echt iets niet goed. Ik hoop voor kika dan dat er volgend jaar weer een mooi bedrag over gemaakt kan worden zonder dat een vrijwilliger daar beter van hoeven te worden. Ik maak mijn geld wel direct over, dan weet ik zeker dat de laatste cent daar ook werkelijk terecht komt.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 22 Sep 2011, 09:44

martijn dikken schreef:Wat een Indianen verhalen weer over vechtpartijen. Ik ken de wedstrijdleiding daar en die weet van niets. Dus voor je weer onzin op internet zet moet je het wel zeker weten denk ik maar weer.

8 vissen Harry, zwaarste 28pond[/qu, ote]
eerdere berichten uit juli Kruidenier wedstrijd
CarpTracker schreef:Er word wat afgeluld in karperland....

Er was toen toch besef!!! :good:

@ Lesley oa door misselijke opmerkingen en bemoeizucht op vlak waar je niets van weet, kan ik niet anders over jouw oordelen. Achterbaks heet dat. Tsja en Emil is er oa door jouw mee gekapt en al dat gelul waar JIJ aan mee werkte. En dat was de terloorgang van een leuke vriendenclub. Als jij naar mensen wil luisteren die met rancune mij of Emil een mes in de rug willen steken, succes. Wij weten wel beter. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Ik plaats hier alleen een aankondiging en wilde er de uitslag bij zetten. Maar als mensen een forum willen misbruiken om te bakkelijen, dan verweer ik me wel ja. Ik begin niet en als de mods en de master er niets aan doen. is het louter ter vermaak en alles behalve sjiek.

dus wat wil je nu bereiken dan, door telkens negatief te zijn en schroeven te draaien en aan stemmingsmakerij te doen? Of wil je lekker bijdehand over komen? Vrienden maak je er niet mee en ik ben sowieso al in je teleurgesteld, jammer, kijk liever terug naar de tijd toen we nog gezellig in het VIOShoes een biertje zaten te happen op die gezellige avonden.
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Dimitri » 22 Sep 2011, 09:57

genoeg, opflikkeren hier Dikken
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Lesley » 22 Sep 2011, 10:47

Martijn je kent me niet eens, als ik je eerste alinea lees dan heb ik de indruk dat je slechts 1 kant van het verhaal kent. Maakt verder niks uit, ik heb gelukkig met jou niks te maken.

Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, als je eens mijn kant wilt horen dan moet je me maar eens aanspreken. Ik ga weer aan het werk, dit gelul is slecht voor mijn humeur en wil straks nog vissen.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor marcello » 22 Sep 2011, 10:57

Het zal mij benieuwen hoe lang dat goedgaat bij de ksn oost met zo,n bestuurslid die iedereen voor rotte appels uitmaakt.er is al zoveel mis gegaan hier in de regio.denk aan kgt cte vioskarperclub maar goed we hebben nu niet aleen karpers met een naam maar inmiddels ook stekken.stek 22 de hondenstek alias de kika bonus stek ::))
Even onder ons martijn kan ik voor volgend jaar ook niet alvast een stek reserveren?doe ik ook keertje mee aan een wedstrijd ik heb namelijk hamsters en marmotten die wat ruimte nodig hebben die grazen graag op het groen.ik zal je beloven dat ik dan niet voor de tijd ga voeren om mogelijk de wedstrijd te winnen -)yes
Random avatar
marcello
 
Status: Offline
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 Aug 2011, 21:25
Thanks: 2
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 22 Sep 2011, 11:27

Hey mensen, ik begin niet, maar ben niet iemand die met zich laat sollen. lesley, ken je mij wel, ken je de regels van de wedstrijd en het concept? Waarom oordeel je dan? Waarom al jaren op fora zoek je wel de confrontaties? Louter als je denkt nog even een duwtje na te kunnen geven? Waarom uberhaubt bemoei je er dan tegen aan, je probeerd gewoon nog je gram te halen, slaat gewoon nergens op. Nogmaals jij begint ik niet.

@ Dimitri wat een taalgebruik weer, wat een niveau. Het gaat hier wel over mij en ik wordt afgevallen en mag ik me zelf dan niet verweren???

@Marcello, je praat echt bullshit...alsof er gevoerd is en alsof ze daarom gewonnen hebben en alsof ik aan valsspelen doe over 15km kanaal...grow up Erg kinderachtig
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Richard » 22 Sep 2011, 12:24

Nou Martijn een beetje op je taalgebruik letten! want je maakt hier iedereen en alles overal voor uit! en het komt erop neer dat jij de enige normale en onschuldige bent hier.
Het was gewoon netjes van je geweest dat je even alles correct had afgehandeld, je mocht het forum als reclame platform gebruiken (uitzondering omdat het om een goed doel ging) en dan als de buit binnen is krijgt het forum een trap in de rug van je.
Beetje laag niveau van je Martijn.
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 22 Sep 2011, 12:42

slaat ook weer nergens op. Als ik het hier zelf niet plaats dan is men in het verleden zo vrij geweest zel alles over te nemen van elders en het hier te plaatsen. Nu doe ik het zelf en moet je op je knietjes danken? Terwijl je aan de andere kant niet eens fatsoenlijk benaderd wordt door de mensen hier. Mensen die er wat mooi op los roddelen en schreeuwen het te weten.

Nogmaals ik geef aan wat Men (heel veel serieuse vissers die ik spreek en ik spreek er nog al wat) vindt van forums en de omgang met elkaar daarop. Ik sluit mij daar ook bij aan. Het is de taak van de mods dit in goede banen te leiden. Dacht ik zo en niet nog eens olie op het vuur te gooien. Klinkklare onzin en halve waarheden over te nemen van elders.
Opvallend is de mannier waarin van Dinter mij overal opzoekt op fora>>>kennelijk heeft hij iets tegen mij of de dingen zoals ik ze doe. Ik heb een groot vermoeden dat het komt door de roddels van achterbakse ventjes die proberen liever de boel in een kwaad daglicht te stellen. Laat je dat toe op een forum? Doe je er zelf aan mee, zal het de populariteit niet toenemen. Al zijn er veel sensatie zoekers die er wel op af komen. Maar is dat hett volk wat je aan wil trekken?
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

VorigeVolgende

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron