kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Evenementen, karper wedstrijden, meetings etc..

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor CarpTracker » 22 Sep 2011, 13:49

Het komt nog zover dat ik hier ons voorheen altijd gezellige Karper-Forum-Online moet gaan verdedigen.
Maaarrrr, dat ga ik niet doen Dikken. Het lijkt wel een afleidingsmanoevre.

Laat de mensen maar zelf lezen en oordelen.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor marcello » 22 Sep 2011, 14:08

Er is hier maar een iemand die het karpervissen in een kwaad daglicht zet iemand zonder manieren met een grote mond en die zichzelf heeeel belangrijk vind in de karpervisserij.
En als je overal vooraan wilt staan en aanzien wilt genieten loop je ook een groot risico als je een spelletje speelt.
Als je niks van forums vind wat doe je er dan! je bent overal te vinden!!!!!!
Onze Generaal ::))
Random avatar
marcello
 
Status: Offline
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 Aug 2011, 21:25
Thanks: 2
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Lesley » 22 Sep 2011, 15:49

Martijn ik proef een bepaalde vorm van frustratie of is het onmacht..? Dat jij een trauma hebt opgelopen van het opdoeken van CTE daar hoef ik niet de dupe van te worden ja?! Het zit je volgens mij erg hoog maar je weet niks maar dan ook totaal niks van de vriendschap die ik met Emil had voor die tijd. Ik weet zeker dat hij zelf niet eens zo raar over mij praat, jij trekt de verkeerde conclusies. Iedereen die mij persoonlijk kent weet hoe ik in elkaar zit, ik ben echt geen boeman.

Jij daarentegen word inmiddels overal met de nek aangekeken, je bent uitgescheten en daar ben je zelf de oorzaak van. Deze hele nasleep van de laatste wedstrijd komt enkele voort uit de slechte manier van stekverdeling, beetje raar dat je dat op iedereen afreageerd behalve jezelf denk daar maar eens goed over na.

Ik hoop dat je op een dag inziet wat je zelf allemaal teweeg hebt gebracht met je politiek. En ik volg je echt niet op internet hoor, toevallig omdat we dezelfde hobby hebben en op dezelfde fora kom? Doe ff normaal man.

Gr.
Gebruikers-avatar
Lesley
 
Status: Offline
Berichten: 403
Geregistreerd: 05 Jan 2011, 13:11
Thanks: 4
Thanked: 12 keer in 9 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor carpio » 22 Sep 2011, 15:59

Heel jammer dat we nu ook hier beginnen met moddergooien en eindeloze discussies, denk eerst eens na voordat je
iets in het wilde weg neertikt op een forum. Ik zou zeggen einde topic!
even the worst day fishing beats the best day at work!
Gebruikers-avatar
carpio
 
Status: Offline
Berichten: 713
Geregistreerd: 04 Mrt 2010, 16:11
Woonplaats: Losser
Thanks: 1
Thanked: 2 keer in 2 posts
Voornaam: Bart

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor mike.l » 22 Sep 2011, 18:03

Ppppffffffffffffffffffffffffffffffff -)s
Fishing is like a box off chocolats,you never know what you're gonna get.
Gebruikers-avatar
mike.l
 
Status: Offline
Berichten: 1023
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 03 Jul 2010, 08:35
Woonplaats: Goor
Thanks: 3
Thanked: 12 keer in 11 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor sandermiddelhuis » 22 Sep 2011, 19:03

sluiten die hap :( ontzettend jammer dit. grtn sander :-)
Random avatar
sandermiddelhuis
 
Status: Offline
Berichten: 1557
Afbeeldingen: 12
Geregistreerd: 13 Feb 2010, 19:55
Woonplaats: achterhoek
Thanks: 10
Thanked: 32 keer in 31 posts

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 22 Sep 2011, 23:24

@Lesley...onmacht? bij jouw misschien? Waarom dan jaar in jaar uit wel een kutopmerking plaatsen bij een topic van mij of een negative reactie? Ik reageer niet overal op, in topics wat me niks aan gaat. Jij wel en je lijk wel fanatieker als ik iets post. Heb je meegedaan met de "wedstrijd" waar heb je het dan over. Doe zelf eens normaal man. En met de nek aangekeken? Door wie? stond je er bij? Ik heb je jaren niet gezien! Was je ook bij onze gezelligste wedstrijd ooit? KSN avonden??? Geen nek gezien man, alleen maar dikke lol. Kijk er zijn nu heus wel een paar gastjes net als jij, die dat zullen doen. Ik heb verder niks meer met ze te maken, dus lekker boeien. Tevens kom ik ze ook nergens meer tegen....net als jij!

Die Dennie heb ik een sukkel genoemt doordat hij een heel weekend de tijd heeft om bij me te komen en niet deed. Dan na de wedstrijd mij kan bellen of we hyven ook nog. Nee hij koos er voor om op een forum onjuistheden te verspreiden en via pb mensen te bedreigen die gewonnen hadden. Daarvoor kreeg hij een ban.

Dan vinden ze het hier raar dat je zo iemand een sukkel noemt??? Loop ik hier ineens iedereen uit te schelden???? HOEZO OVERHEEN LEZEN!!!!

Dan ga ik ook een keer over dat ik het nog dommer vindt, dat je die informatie overneemt en als moderator geen neutrale houding aan neemt. Dat het geen fatsoen heeft. en geen niveau. En dat er ook heel veel schreeuwers op een forum zitten, waar slecht tegen opgetreden wordt. Aan hier de keuze. Wie de schoen past trekt hem aan. Ik ken ook heel veel leuke gasten op fora en waar ik om hun humor moet lachen. Of Waar je ook nog eens vrienden mee wordt. Maar daar had ik het nu niet over. Ik had het over de kwaadwillende. Opruiers, mensen die lopen afzeiken, mensen die een ander het licht niet in de ogen gunnen. Mensen die je niet eens kennen en wel telkens proberen af te vallen.

Het een haalt het ander aan. Hoe kan je nu oordelen over iets waar 99% tevreden naar huis toe gaat. Maar wat wil je een mooie emmer gevuld met goodies met een verkoopwaarde van over de 50euro. Dan nog een zak ballen en een zak pellets...Dan nog eens een prijs voor iedere deelnemer. Sponsoren tevreden. Een bedank brief van KIKA voor de 4e keer voor de bijdrage. Gezellige BBQ en bier en heel mooi weer. Welke wedstrijd krijg je dat nu allemaal???? Voor 40 euries pp. Wij tevreden. Moe en voldaan kom je dan thuis en dan gaan me er toch roddels de ronde. bah bah Vooral aan meedoen Nitswits
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor martijn dikken » 23 Sep 2011, 00:02

http://www.kika.nl/afgeronde-acties/tukkercup-2011.html

Doen jullie heren critici ook nog even een duit in het zakje??? :)
Random avatar
martijn dikken
 
Status: Offline
Berichten: 232
Geregistreerd: 28 Feb 2011, 19:44
Thanks: 10
Thanked: 2 keer in 1 post

Re: kika tukkercup 2011 eerste weekend in september

Berichtdoor Richard » 23 Sep 2011, 00:43

Om het forum netjes te houden hebben we besloten deze discussie te sluiten.
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Vorige

Terug naar Evenementen kalender



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron