Even voorstellen

Hier even voorstellen, wel zo netjes. Belangrijk: Lees dit eerst :!:

Even voorstellen

Berichtdoor Destreut » 29 Aug 2017, 11:29

Hallo karpervissers,

Ben al een tijdje op dit Forum aan het rondneuzen geweest omdat ik sinds 2 jaar weer ben gaan karpervissen op het kanaal. Omdat ik graag goed voorbereid te werk ga heb ik zoveel mogelijk kennis bij elkaar gezocht, dus ook hier.
Nu ik ook wat wil vragen en antwoorden is voorstellen wel zo netjes. Buiten theoretische kennis is de praktijk natuurlijk de beste leermeester. Ben erachter gekomen dat het kanaal keihard is, niet makkelijk en dus voor de volhouder. Precies iets voor mij eigenlijk. Ben begonnen met korte sessies (als je een gezin hebt met drie dochters onder de 10 jaar dan worden ze automatisch kort :) ). Viste dan van 4 uur 's middags tot zonsondergang. Achteraf niet optimaal en ving dan ook niet veel, 1 op de 4 a 5 keer was het raak. Ook ben ik in die tijd begonnen met aas zelf te maken maar kwam erachter dat dat te veel tijd kostte en ben daarmee gestopt. Dit jaar begonnen met nachtvissen met een vismaat. en ja, now I'm hooked! Afgelopen vrijdag zelfs mijn pb spiegel gebroken, 30 pond. Dat geeft weer energie voor maanden.
Kan nog uren doorgaan, hoop dat ik wat kan bijdragen.

Groeten, René
Random avatar
Destreut
 
Status: Offline
Berichten: 3
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:50
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post
Voornaam: Rene

Re: Even voorstellen

Berichtdoor CarpTracker » 29 Aug 2017, 15:22

Welkom op het KFO Rene en cngrts met je nieuwe spiegel PB !

Gr, Harry
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Even voorstellen

Berichtdoor TwenteCarp » 31 Aug 2017, 14:13

Welkom Rene! Leuk datje je ook hebt aangemeld voor dit forum! ik geniet op dit forum van de vissen en de gezelligheid ik hoop jij ook! & mooie Spiegel! M.v.g. twentecarp
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post


Terug naar Welkom Karpervissers op het KFO



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot], Yandex [Bot] en 6 gasten

cron