Even voorstellen

Hier even voorstellen, wel zo netjes. Belangrijk: Lees dit eerst :!:

Even voorstellen

Berichtdoor KAAJA0 » 04 Aug 2021, 18:41

Hallo beste forumleden,
Allereerst dank aan de moderatoren voor mijn toelating op dit forum.
Mijn naam is Jack 64 jaar en sinds maart 2021 met pensioen. Tot mijn dertigste viste ik nog regelmatig. Nu ik met pensioen ben, heb ik veel gelezen over karpervissen en heb een paar hengels, lijnmateriaal, haakmateriaal, lood, aas etc gekocht en ben aan het vissen geslagen. Tot nu toe alleen maar blanks (zo noemen ze dat toch?). Ik vis vnl in een inundatiekanaal in de buurt van Houten waar volgens de locals ook karpers zwemmen. O ja, Ik heb ook een dag op de Hollandse IJssel gevist en daar ving ik een grote brasem op een boilie met een kunstmaiskorrel. Daar zat ik niet op te wachten maar goed vis is vis nietwaar. Wat me is opgevallen is hoeveel tech er in de jaren bij het karpervissen is gekomen. Vroeger viste ik gewoon met een vaste bamboestok met een stuk kaas op karper en dan ving je er wel eens eentje. Maar nu zie je door de bomen het bos niet meer hoeveel spullen er bij komen kijken. Ik zie vissers die met een hele kruiwagen vol aankomen :shock: Ik hoop dat er forumleden zijn die me wat tips kunnen geven waardoor ik mijn kans op het vangen van een karper vergroot. -)w
Groeten,
Jack
Random avatar
KAAJA0
 
Status: Offline
Berichten: 1
Geregistreerd: 04 Aug 2021, 16:37
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Terug naar Welkom Karpervissers op het KFO



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron