Ledenvergadering KSN

Alles wat niet bij de andere topics staat kun je hier kwijt

Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Karperjager » 14 Sep 2013, 17:21

Daaf schreef: het hele artikel was voor mij ook een verrassing, maar ik gok dat het morgen avond tijdens onze vergadering wel ter sprake zal komen.


?? He? Welke vergadering?? Nou breekt mijn klomp... Nu blijkt het dus toch dat het voor een lid van de KSN zijnde moeilijk meebeslissen is...
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Daaf » 14 Sep 2013, 20:01

Ik snap niet helemaal waar je klomp van zou moeten breken Tonnie? Het lijkt me heel normaal dat de regiovertegenwoordigers af en toe bij elkaar komen om over zaken te vergaderen, ik zou me eerder zorgen maken als dat niet zou gebeuren. Dan zou er in de regio ook niks gebeuren!
Het ging dus, voor de duidelijkheid niet om een ledenvergadering.
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Karperjager » 15 Sep 2013, 10:26

Klopt Daaf, dat de ledenvergadering dit jaar niet doorgaat was mij op de beurs al verteld. En dat de regiovertegenwoordigers af en toe bij elkaar komen om te vergaderen is ook normaal. Ik heb ook niet de illusie dat ik daar dan bij moet zijn.
Maar wat mij nu tegenstaat is dat wij als lid zijnde straks op de regiomeeting weer horen van wat er weer besloten is of wordt. We hebben dit gedaan of dat. Tot die tijd geen mail, geen voorstellen, geen polls, helemaal niets. Meebeslissen is op deze manier onmogelijk. Ik heb nu echt het idee dat maar een heel klein groepje beslist wat er gaat gebeuren en de rest van de leden in het ongewisse wordt gelaten. Dat moet veel beter!
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Richard » 15 Sep 2013, 14:03

Tonnie je weet ondertussen toch wel: Leden mogen alleen betalen, beslissingen nemen ze onderling :cool:
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor carpio » 15 Sep 2013, 20:12

Misschien is het goed om af en toe, als er aanleiding voor is, een soort van nieuwsbrief rond te mailen naar de leden.
Het is nu een beetje een ver van m'n bed show daar er het hele jaar geen communicatie is behalve de mooie regioavonden in de winter. Ik neem aan dat het bestuur ook tijdens de zomermaanden wel het een en ander beslist.
even the worst day fishing beats the best day at work!
Gebruikers-avatar
carpio
 
Status: Offline
Berichten: 713
Geregistreerd: 04 Mrt 2010, 16:11
Woonplaats: Losser
Thanks: 1
Thanked: 2 keer in 2 posts
Voornaam: Bart

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor BartT » 15 Sep 2013, 21:47

Valt zeker wat te zeggen voor een mailing, maar vind dat sommigen ook echt wel een beetje doordraaien. Wat verwacht je van de ksn Regio Oost? Dat zijn maar een paar mensen, als ze de stemmen van alle leden willen horen, hebben ze in de huidige setting geen tijd voor andere zaken. De ksn oost bestaat nog maar net, dus ze zal nog ervaring moeten verzamelen, daar kunnen wij mee helpen. Zou bv handig zijn als ze met elkaar communiceren voordat er een een artikel in de krant zet.
Als ik lid ben van het WWF, heb ik toch ook geen inspraak over welk dier gered moet worden?
En wat betreft zakken vullen: als je dat werkelijk denkt, kun je denk ik beter je lidmaatschap opzeggen, dat slaapt veel prettiger.
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Daaf » 15 Sep 2013, 22:44

Binnen nu en een paar dagen komt er een mail aan over een van de dingen die we besloten hebben.
Verder wordt er tijdens de zomer weinig besloten, aangezien we in die periode meestal de agenda's leeg houden om zelf te kunnen vissen.
Voor de rest zou ik zeggen dat vragen en suggesties altijd welkom zijn op info@ksnregiooost.nl. Met commentaren zoals die van Richard heb ik weinig zin om die discussie hier te voeren.
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Richard » 16 Sep 2013, 07:34

Zal niet weer doen... meester :cool:
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor MarkBeernink » 16 Sep 2013, 07:36

Vind het toch zonde om te horen dat er altijd mensen zijn die commentaar hebben op de KSN..
Als men denkt dat het beter kan richt dat zelf een stichting op of word gewoon geen lid, feit is dat de Stichting opkomt voor de karpervisser
Dit alles word gedaan door vrijwilligers die er hun kostbare vistijd insteken en vaak stank voor dank krijgen en bakken met commentaar over zich uitgestort krijgen. Dat het niet altijd gaat zoals sommigen verwachten en dat de communicatie nog wat beter kan dmv mailings, nieuwsbrieven neem ik maar even voor lief. KSN oost bestaat nog maar kort en moet hierin nog haar draai vinden.

Opbouwende kritiek, opmerkingen en/of tips zullen door de stichting als prettig worden ervaren zodat ze ook als Stichting kunnen groeien in hun vorm van communicatie en inzicht krijgen in wat de wensen van hun leden zijn.
Dus je ongezouten en niet onderbouwde kritiek maar op internet kwakken getuigd in mijn ogen niet van respect richting de vrijwilligers, beetje kerel neemt contact op met de KSN om zijn haar ongenoegen te uiten.
Halte dir stets vor Augen, dass der feste Vorsatz, etwas zu erreichen, wichtiger ist als alles andere.
Konrad Lorenz (1903-1989)
Gebruikers-avatar
MarkBeernink
 
Status: Offline
Berichten: 1114
Geregistreerd: 23 Aug 2012, 08:21
Thanks: 15
Thanked: 27 keer in 25 posts

De volgende leden willen MarkBeernink bedanken voor deze bijdrage: [Show Me]

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor BasG » 16 Sep 2013, 08:54

Ik kan mij wel aansluiten bij Mark.
Gebruikers-avatar
BasG
 
Status: Offline
Berichten: 333
Geregistreerd: 18 Mrt 2012, 18:43
Woonplaats: Twente
Thanks: 3
Thanked: 3 keer in 3 posts
Voornaam: Bas

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor BasG » 16 Sep 2013, 13:35

Wat meer op de hoogte gehouden worden is geen kwalijke zaak. Maar je kunt niet altijd iedereen van lopende zaken op de hoogte houden. In sommige gevallen kun je daar ook je belangen mee schaden door het 'openbaar' te maken. Bv onderhandelingen over viswateren. Maar meer info op de site van ksn oost zou wel mooi zijn. Bv een stukje over het interview mbt het kanaal in almelo waar de voorzitter uitspraken over heeft gedaan.

Qua vergaderingen is het net als je werk. Ik heb aardig wat overleggen, daar zit ook niet altijd iedere belanghebbende bij. En ik zit bv ook niet bij alle overleggen, bv directie overleg is nog steeds alleen voor de directie. Ik denk dat de eerste reactie van Tonnie er eentje was aan de hand van een misverstand.
Gebruikers-avatar
BasG
 
Status: Offline
Berichten: 333
Geregistreerd: 18 Mrt 2012, 18:43
Woonplaats: Twente
Thanks: 3
Thanked: 3 keer in 3 posts
Voornaam: Bas

Re: Ledenvergadering KSN

Berichtdoor Karperjager » 16 Sep 2013, 19:30

BasG schreef:Ik kan mij wel aansluiten bij Mark.


Nou, ik niet.
Leuk, zo'n bericht met de strekking: Commentaar op het bestuur? Wil je klagen? Niet mee bemoeien of donder anders maar op.

Ik heb samen met Louis de allereerste ledenvergadering bezocht om onze gezichten te laten zien en met de bedoeling om wat van de bijeenkomst op te steken en zo ook mondeling onze meningen te uiten.
Er zat, als ik het goed heb, welgeteld 7 personen aan de tafel. 7 Personen!! Nu was dat de eerste vergadering, maar er was genoeg reclame voor gemaakt. En onlangs hoorde ik dus dat de ledenvergadering dit jaar niet doorgaat. Zonder opgaaf van reden. Geen mail. Waarschijnlijk door de lage opkomst maar om dan gelijk maar met de volgende te kappen.... Ik bedoel, wij hebben toen geprobeerd om ons van de beste kant laten zien! Er is in mijn ogen geen mooiere gelegenheid om tijdens een ledenvergadering meningen te horen en voorstellen te ontvangen. Het enige wat we nu hebben zijn de meetings die gevuld worden door sprekers die je vertellen hoe je moet vissen. En van die tombola waar je ook niets wijzer van wordt behalve dat het goed is voor de kas.
Ik ben er voorstander van dat de ledenvergadering gewoon bij de meeting hoort, maar er zal dan onherroepelijk mensen afhaken waardoor er weer minder inkomsten zijn. En minder mensen op de meeting.... Hooo maar dat kan echt niet, het gaat tenslotte wel om de centjes.
Luister, ik HEB niet alle dagen tijd en zin om me met het karpervissen bezig te houden zoals sommige anderen en daar dan met veel gemail heen en weer tijd aan te besteden. Er zijn meer dingen op aarde.

Ik kan inderdaad voor de gemakkelijkste oplossing gaan kiezen en dat zal voor mij dan ook de goedkoopste zijn. Schiet er alleen weinig mee op.
Gebruikers-avatar
Karperjager
 
Status: Offline
Berichten: 1192
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 04 Jul 2010, 23:49
Woonplaats: Lessluggage in Struinallee
Thanks: 2
Thanked: 11 keer in 11 posts
Voornaam: Tonnie

Volgende

Terug naar Karpervissen algemeen



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron