Fox NTX Beetmelders

Informatie over karpermaterialen, ervaringen delen enz.

Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor EbroKarphunter » 21 Mrt 2015, 22:22

Goede avond hier op Karper-Forum-Online
Wij zijn nieuw hier en stellen ons even voor ik ben Leroy en mijn Partner Ginger wij zijn beide fanatieke karper
en meerval vissers en wonen sinds 1½ jaar in Spanje Mequinenza Ebro Tarragona. Wij wonen 300 meter af van de stuwmeren.
Maar ik heb een vraag wij hebben 1½ jaar geleden 6 nieuwe FOX NTX Optonics/Piepers gekocht. Sinds enkele maanden geleden zijn er 2 piepers bij die plakken in je hand er laat een transparantachtig plakkerig vlies los. Ik heb geprobeerd dit te verwijderen met wasbenzine,terpentine,afwasmiddel , maar niets helpt, ben aan googlen gegaan maar daar kom ook niks uit. Heeft hier ook iemand toevallig gelijke ervaring met de Fox NTX en wat zo dat kunnen zijn hoe kan ik deze coating verwijderen zonder beschadigingen aan te brengen. Ben best wel handig maar weet ook niet alles.

Met vriendelijke groet Leroy en Ginger uit Mequinenza Spanje
Random avatar
EbroKarphunter
 
Status: Offline
Berichten: 0
Afbeeldingen: 0
Geregistreerd: 19 Mrt 2015, 01:36
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: Fox NTX Beetmelders. Plakkerige behuizing.

Berichtdoor CarpTracker » 21 Mrt 2015, 23:35

Heb er even op gezocht voor je. Ik heb nog eenzelfde geval van een plakkerige FOX NTX beetmelder
kunnen vinden op een ander forum. Helaas heeft deze man geen antwoord op zijn vraag gekregen
maar je bent dus niet de enigste. Deze visser was een weekje naar Frankrijk geweest en daarna
deed het probleem zich voor.

FOX NTX beetmelders behuizing plakt

Ik zou zeggen: Melden bij FOX en om garantie voor je NTX-en vragen, je bent niet de enigste.

PS: Ik zou zelf geen beetverklikkers proberen te reinigen met terpentine of andere bijtende vloeistoffen!!

fox-ntx.jpg
fox-ntx.jpg (17.63 KiB) 3785 keer bekeken
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor Daaf » 22 Mrt 2015, 10:42

Ik herken het probleem (zit er zelf niet zo heel erg mee) en weet helaas ook geen oplossing.
Random avatar
Daaf
 
Status: Offline
Berichten: 545
Afbeeldingen: 2
Geregistreerd: 15 Jul 2012, 01:06
Thanks: 20
Thanked: 23 keer in 19 posts

Re: Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor Leroy and Ginger » 26 Mrt 2015, 22:33

Wij danken u alle vriendelijk voor de reacties. Fox daar heb ik contact mee opgenomen alles uitgelegd maar zij er kennen het probleem niet ze zijn amper 1½ jaar oud. Jeetje nu hebben wij toch heel veel spijt dat wij onze oude Delkims hebben ingeruild bij Raven Lelystad. Zij hadden een leuke inruilactie en dat sprak ons wel aan wie niet als je maar € 180 bij moet betalen voor 6 + 2 ontvangers. Raven doet er verder ook niets aan want Fox erkent het probleem niet.
Wij leggen ons er maar bij neer en zet ze maar te koop hier in Spanje. Die Spanjaarden zijn helemaal wild van fox beetverklikkers behalve is hier niets of heel weinig te koop van Fox. Wij hebben al een leuke zet van 6 + 2 gezien van JRC bij Chronocarp Fr. JRC komt heel goed uit met zijn beetverklikkers zien er ook mooi uit en met alle functies van NTX varia led.

Goed beste vrienden wij wensen u alle goed vangsten toe maar wil je echte dikke karpers of meervallen vissen en vangen moet je echt keertje een lang weekendje midweek of hele week naar Mequinenza komen. Hier komen al je dromen uit.

Buenos tarde Leroy & Ginger
Gebruikers-avatar
Leroy and Ginger
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post

Re: Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor Louis » 02 Apr 2015, 17:38

Je hebt met fox niks te maken. Raven moet het oplossen i.v.m garantie van 2 jaar. Volgens de Nederlandse wet zijn ze gewoon aansprakelijk. Niet laten afwimpelen dus. Product heeft mankement en jij recht op herstel of vervanging of vergoeding.
Anders even langs het juridisch loket, is gratis en kan ook via internet. Suc6 d'r mee.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

De volgende leden willen Louis bedanken voor deze bijdrage: [Show Me]

Re: Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor albert » 02 Apr 2015, 19:38

ik zal er ook eens achteaangaan me foxen beginnen ook sinds enige tijd te plakken
datr hoort niet zo te wezen
Random avatar
albert
 
Status: Offline
Berichten: 5
Afbeeldingen: 0
Geregistreerd: 10 Aug 2012, 22:54
Thanks: 7
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: Fox NTX Beetmelders

Berichtdoor gast » 15 Aug 2016, 16:54

Wij hebben dat plak probleem ook maar ons merk is Trend.
Alle 3 de beetverklikkers plakken en de ontvanger ook vies dus is niet alleen een probleem bij Fox ook bij Trend.
Groetjes gast.
Gebruikers-avatar
gast
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post


Terug naar Karper materialen



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten