Ideale visboot aangeboden

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

Re: Ideale visboot aangeboden

Berichtdoor CarpTracker » 23 Feb 2013, 02:11

Ik snap dat wel, een platform met rond de 12500 bezoekers per maand uit deze doelgroep
is aantrekkelijk voor elke handelaar. Maar ik ga daar verder niet over in discussie. Het is duidelijk
wat de doelstelling is van dit forum; voor en door karpervissers met passie voor onze hobby en daar
hebben we geen commercie voor nodig alhier.

Zie de forumregels: Huisregels Karper-Forum-Online

De boot is verkocht dus ik ga dit topic sluiten. Als jullie de behoefte hebben om hierover verder
te willen discussieren dan open maar een nieuw topic in "Off-Topic".

Succes...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Vorige

Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten