Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor CarpTracker » 16 Mrt 2013, 16:38

Vorige week woensdag 5 Maart een bestelling gedaan bij M und R Tackle waaronder de Chub Buzzerbars
voor een 3 hengel setup die op hun website op "lagernd, In Stock" stonden aangegeven. Besteld, geld in
vooruit overgeboekt en kreeg de dag daarop al een mail dat het geld binnengekomen was en de bestelling
in behandeling was. Echter wel met de mededeling dat de Buzzerbars niet op voorraad waren. Ik dacht ze zullen
wel eerst moeten bestellen in Engeland enz. Zal wel een eindeloos verhaal worden, pfft heb ik weer dacht ik.

Echter niets van dit alles. Deze week Dinsdag 12 Maart kreeg ik weer een mail dat de buzzerbars waren
binnengekomen en de levering op 'delivered' stond. Donderdag 14 Maart stond de pakketbezorger al voor
de deur om de bestelling af te leveren. Al met al toch nog snel gegaan. De bestelde handel zat goed stevig
verpakt in een kartonnen doos en daar was niets op af te dingen.

Als je voor de eerste keer bij een bedrijf besteld dan is het altijd nog maar afwachten hoe het verloopt.
Het enige minpuntje bij M&R Tackle is dat je de website met de aangegeven voorraadstatus niet kunt
vertrouwen. Ondanks het niet op voorraad was, bleven op de website de buzzerbars de gehele periode
gewoon "Instock, Lagernd" staan. Mocht ik daar ooit nog een keertje een bestelling doen zal ik het niet
nalaten om vooraf een een mail te sturen of de te bestellen waar wel echt op voorraad is.

Afbeelding
http://www.mur-tackle-shop.de/
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor Louis » 16 Mrt 2013, 18:53

Hoe betaal je Harry, met een credit card?
Had wel eens wat in Engeland willen bestellen via de webshop maar bij het afrekenen vroegen ze om een credit card nummer en aangezien ik er geen heb, heb ik het toen maar afgekapt.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor CarpTracker » 16 Mrt 2013, 19:14

Ze hebben bij M&R de optie om het geld gewoon vooruit via een bankoverschrijving over te maken.
Geen creditkaart voor nodig en met het inmiddels ingevoerde IBAN systeem is het kostenloos over te maken.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor BartT » 16 Mrt 2013, 23:14

De ace piepers zijn daar een stuk goedkoper als in Nederland, verder meeste prijzen redelijk gelijk volgens mij.
Random avatar
BartT
 
Status: Offline
Berichten: 493
Geregistreerd: 22 Sep 2009, 20:17
Thanks: 7
Thanked: 16 keer in 12 posts

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor fransje » 16 Mrt 2013, 23:27

Ik ben zelf altijd huiverig met bestellingen uit het buitenland
gezien dat ik in het verleden veel heb besteld in UK en belgie en dan praat ik zeker al een 20/25 jaar geleden
toen had je de zekerheid niet zoals nu.
Heb ook wel eens gehad dat ik een bestelling deed in de UK dat een nog even een brief kreeg van de douane dat ze graag nog wat belasting geld wouden hebben van het bestelde bedrag,ja ook dat kan he.
Bestel nog regelmaat daar maar dan laat ik het in kleine pakketten opsturen
dan heb je er geen last mee maar ze zijn daar me wel scherp :-N :-N
Random avatar
fransje
 
Status: Offline
Berichten: 81
Geregistreerd: 21 Aug 2012, 08:53
Thanks: 0
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor carpio » 17 Mrt 2013, 12:45

Jullie moeten de spulletjes in Nederland kopen das beter voor de economie en ook geen vakanties meer in Frankrijk :)
even the worst day fishing beats the best day at work!
Gebruikers-avatar
carpio
 
Status: Offline
Berichten: 713
Geregistreerd: 04 Mrt 2010, 16:11
Woonplaats: Losser
Thanks: 1
Thanked: 2 keer in 2 posts
Voornaam: Bart

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor Louis » 17 Mrt 2013, 15:38

Met z'n allen dan maar naar Hengelo ::)) :(((
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor Teunis1356 » 17 Mrt 2013, 19:27

:) Helpt elkaar, koopt eigen waar 8-)

Jaja. Maakt mij niet uit door wie ik belazerd wordt, maar dan wel zo goedkoop mogelijk ::))
De formule voor volmaakt geluk: zeer druk bezig zijn met onbelangrijke zaken.
Ik vis op karper, dus ik ben gelukkig.
Gebruikers-avatar
Teunis1356
 
Status: Offline
Berichten: 1308
Afbeeldingen: 1
Geregistreerd: 02 Nov 2010, 22:30
Woonplaats: Hengelo
Thanks: 67
Thanked: 21 keer in 19 posts
Voornaam: Teunis

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor CarpTracker » 17 Mrt 2013, 19:44

Precies, de prijzen hier in Nederland zijn bijna bij elke aanbieder gelijk. Vooral Fox. Lijkt me dat
Nelie Smit Kroes hier zich eens een keer over moet gaan buigen. -)g
Als er een prijsverschil zit op een optonicsetje van € 110,- zal het mij worst wezen of dat uit DL of NL
komt. Het 2 procent hogere BTW tarief in NL t.o.v. DL kan dit verschil niet maken. Ze willen hier gewoon
teveel aan een product verdienen. Laatste tijd bestel ik bijna gewoon al standaard in Duitsland. Dat geld
niet alleen voor de vispullen maar ook andere zaken zoals levensmiddelen, rookwaar en vooral electronica.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Review M&R Tackle Shop, Karlsruhe - Duitsland.

Berichtdoor Louis » 17 Mrt 2013, 20:02

Met de komst van het internet is het allemaal een stuk makkelijker geworden. Even wat prijzen vergelijken is zo gebeurt maar bepaalde dingen wil ik het liefst eerst zien voelen en ruiken voordat ik tot kopen over ga. Had vrijdag een paar schepnetten in handen die me wel wat leken op internet maar in het echt waren er toch weer wat punten die me tegen vielen.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts


Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten