Voerboot Carplounge RT2.

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

Voerboot Carplounge RT2.

Berichtdoor johnnyb121 » 25 Mrt 2016, 22:36

Heb 2 maanden geleden de bouwpakket versie besteld van de carplounge rt2. is een grote grap.
ze adverteren met Graupner onderdelen. de as is de goedkoopste versie die er te krijgen zijn.
de snelheidsregelaar is van jamara en niet de Graupner speedprofi 40R. voor de voerkleppen worden 4mm lagers geleverd en 3mm assen. zit verder niks bij wat betreft bevestigings schroeven voor motors etc.
zat totaal geen handleiding bij. na mailtje kreeg ik na een week een 5 pagina,s tellende pdf,je met wazige foto,s.
relais voor back-up voeding was totaal anders dan op de handleiding. dus zoeken op internet voor aansluitingen.
led,s van 3,2volt worden aangesloten op 5volt. Zullen dus even heel fel branden, en dan niet meer.
na nog een mailtje waarin ik ze vertelde dat dit een grote grap is, mocht ik alles terug sturen en zou ik mijn geld terugkrijgen.
Heb ze gemaild dat ik er een blog van maak. dus nu ben ik de boot aan het opbouwen met degelijke onderdelen en meteen maar geschikt gemaakt voor lipo accu,s.
aan mij zullen ze nooit meer iets slijten.
mvg,

john van berkel.
Random avatar
johnnyb121
 
Status: Offline
Berichten: 2
Geregistreerd: 24 Mrt 2016, 22:10
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: Voerboot Carplounge RT2.

Berichtdoor CarpTracker » 26 Mrt 2016, 00:20

Heb je je geld terug gekregen van Carplounge en is het verder naar tevredenheid opgelost ??
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Voerboot Carplounge RT2.

Berichtdoor johnnyb121 » 01 Apr 2016, 22:28

hoi carptracker,

nee ik heb hem niet terug gestuurd. ik heb speciaal gekozen voor de bouwpakket van de carplounge RT2 en niet de RT4 of de carpmadness bouwpakket. ten eerste scheelt het geld. en ten 2de door de grote deksels kan ik altijd heel makkelijk bij alle onderdelen en zelf onderhoud en reparaties verrichten aangezien ik al jaren actief ben in de modelbouw. zonder de boot te hoeven open snijden.
boven-romp sluit niet zuiver aan op onder-romp maar is op te vangen met dichtkitten.
ik ben het er niet mee eens dat ze adverteren met duitse kwaliteits onderdelen (graupner), maar een alternatief ervan leveren in goedkopere versies. de helft ervan niet bij leveren zoals schroeven, kabels en stekkers etc.
verkeerde onderdelen, 4mm lagers met 3mm stangen. een back-up relais zonder aansluitgegevens.
geen bouwhandleiding hoe gaten te boren etc. na mailtje kreeg ik pas na een week reactie met 5 pagina,s tellende pdf bestand met wazige foto,s en elektrisch aansluit schema, die niet eens klopt.
na nog een mailtje met de vraag, waar alles op slaat. krijg je weer naar een week een reactie "stuur alles maar terug, dan storten we je geld terug".
ik betaal 550 euro voor een bouwpakket, maar moet daarna nog eens 150 euro uitgeven om hem compleet te kunnen opbouwen. met goedkopere onderdelen dan beloofd. had ik net zo goed een afgebouwde kunnen bestellen. was hij na 6 maanden ook stuk geweest omdat elektrisch niks klopt.
ik heb ook een eigen bedrijf, maar als ik mijn klanten zo oplicht was ik allang failliet geweest.

mvg,
john.
Random avatar
johnnyb121
 
Status: Offline
Berichten: 2
Geregistreerd: 24 Mrt 2016, 22:10
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post


Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron