FOX Micron LXR; complete set. 4 piepers plus receiver

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

FOX Micron LXR; complete set. 4 piepers plus receiver

Berichtdoor Tom Fox » 19 Mei 2017, 17:08

Ooit van een bevriende karpervisser gekocht. Na ongeveer een jaar gebruik kreeg hij storing in z'n piepers. Hij heeft toen 4 nieuwe piepers van Fox gekregen en er vervolgens nog 3 maanden mee doorgevist en daarna de set aan mij verkocht. Ik heb er rond 2001 minder dan 10 keer mee gevist en toen de boel opgeborgen en nooit meer mee gevist. De set is dus in een uniek goede staat en compleet inclusief stofkapjes en bijpassend leren mapje voor de receiver. De receiver heeft een bereik van 500 meter en de set is ouderwets analoog met palletjes. Geen frequentiestoringen dus.

€ 550,-

Gr. Tom

P.s. Dit is mijn eerste en enige post hier. Ik ben allang geleden gestopt met karpervissen maar had deze set nog liggen en wil op deze manier de juiste liefhebbers bereiken voor deze set.
Random avatar
Tom Fox
 
Status: Offline
Berichten: 1
Geregistreerd: 19 Mei 2017, 11:27
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast