Recensies online hengelsport webwinkels. (karper)

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

Recensies online hengelsport webwinkels. (karper)

Berichtdoor CarpTracker » 11 Sep 2010, 17:52

Heb zojuist enkele bestellingen gedaan bij 2 voor mij onbekende hengelsport webshops.
We leven in een digitaal tijdperk dus onze euries zullen meer en meer besteed gaan worden
via deze in hoog tempo als paddestoelen uit de grond schietende hengelsport webwinkels.

Het leek me een goed plan om daar een topic over te openen.
De eerste onafhankelijke karper webwinkel review voor internetconsumenten.
Hier kun je zowel je positieve als negatieve koopervaringen met de karper webwinkels schrijven.
Zo houden we de boel een beetje scherp..

Binnenkort zal ik hier mijn ervaring neerschrijven met de twee webwinkels waar ik een order
ga plaatsen..
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Recensies online hengelsport webwinkels. (karper)

Berichtdoor Louis » 11 Sep 2010, 20:31

Heb vroeger wel eens wat bij de Watersportcentrale (telefonisch) besteld en een paar jaar geleden bij de Carpstore. Beide keren alles netjes geleverd gekregen. Dit betrof overig items die ik hier in de buurt niet kon kopen.
Ik ga veel liever naar een echte hengelsportzaak (bv. Vos of Kruidenier) omdat ik graag eerst dingen goed wil kunnen bekijken en vergelijken voordat ik ze koop.
Als we niet meer of veel minder bij een hengelsportzaak gaan kopen dan bestaat de kans dat er enkelen gaan verdwijnen en dat zou ik erg jammer vinden.
Bij een echte zaak kun je persoonlijk advies krijgen en als je er regelmatig komt wordt er ook niet moeilijk gedaan over garantie e.d., je bouwt immers een band op met de verkopers daar.
Wanneer je bijvoorbeel een tent of tas bij een webwinkel hebt gekocht die niet in de buurt zit en je bent niet tevreden moet je de hele handel weer terugsturen en bij de lokale winkelier rij je snel even langs en is het vaak zo opgelost.
Ook kom je hier natuurlijk nog eens wat te weten van de medewerkers en/of andere klanten en ook niet onbelangrijk:
De koffie is gratis :D .
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Recensies online hengelsport webwinkels. (karper)

Berichtdoor sandermiddelhuis » 12 Sep 2010, 20:08

helemaal met louis eens. en mijn ervaring met een web winkel is die van carpstore goede service :D grtn uut de reetmolle
Random avatar
sandermiddelhuis
 
Status: Offline
Berichten: 1557
Afbeeldingen: 12
Geregistreerd: 13 Feb 2010, 19:55
Woonplaats: achterhoek
Thanks: 10
Thanked: 32 keer in 31 posts

Re: Recensies online hengelsport webwinkels. (karper)

Berichtdoor CarpTracker » 14 Sep 2010, 16:20

Heb dit topic gesloten. Als je een review wilt schrijven kun je gewoon een nieuwe topic openen
met als titel de naam van de webwinkel...
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry


Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron