Webwinkel Sielhorst hengelsport uit Culemborg

Karper spullen aangeboden/gevraagd. Deel hier je positieve/negatieve ervaring met hengelsport (web)winkels.
Forumregels
6a: Het forum "Te koop/gevraagd aangboden" op het KFO is alleen bestemd voor actieve leden die hiervan gratis gebruik kunnen maken om hun 2e handse karperspullen aan te bieden of materialen te koop te vragen.
6b: Het KFO behoudt ten alle tijden het recht advertenties zonder opgaaf van reden te verwijderen.
6c: Zakelijke aanbieders of handelaren die alleen maar uit zijn op persoonlijk gewin verwijzen wij graag door naar de als paddestoelen uit de grond schietendereclamefolder 'karpersites' die meestal eveneens uit zijn op gewin!

Daar het Karper-Forum-Online niet uit is op advertentie inkomsten of enig andere vorm van persoonlijk gewin maar gewoon uit passie voor het karpervissen online staat verzoeken wij U bovenstaande regels te respecteren. Er word niet gewaarschuwd. Er volgt bij herhaaldelijk niet naleven van deze regels een onmiddelijke permanente ban.

Webwinkel Sielhorst hengelsport uit Culemborg

Berichtdoor CarpTracker » 15 Sep 2010, 23:35

Ook hier had ik een bestelling gedaan. Een (nog?) niet al te grote webshop maar het geheel
zag er vertrouwd uit en laat deze zaak nou net hebben wat ik zocht voor een goede prijs.
Daar komt nog bij dat ik mijn geld liever bij een zaak uitgeef die je niet dmv 1001
knipperlichtbanners op de diverse fora/websites van alles en nog wat door de strot proberen
te duwen. (Van die keer op keer herhalende commerciele boodschappen op TV word ik ook niet goed van)

Zondag 12 sept. een bestelling gedaan bij Sielhorst hengelsport uit Culemborg.

Op 14-sept. werden de spullen netjes afgeleverd (binnen 2 werkdagen) bij de buren omdat ik
niet thuis was. Het bestelde was goed verpakt met van dat bubbeltjesplastik in een stevige doos
zodat het beschadigen van de verpakte materialen uitgesloten was.

Wel leuk was dat de eigenaar nog even handmatig een kleine noot -met daarop goede vangsten
toegewenst- op de bijgevoegde nota geschreven had.

De verzendkosten na vooruitbetaling via Ideal bedragen bij deze zaak standaard 5 euro.
Ook bij deze webshop zou ik zo weer een bestelling plaatsen.

http://www.sielhorsthengelsport.nl/Home/index.html
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Terug naar Te koop, Recensies webshops.



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast