Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Alles over boilies, mixen en particles

Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor TwenteCarp » 21 Aug 2017, 10:15

Goeiemorgen leden & Bezoekers,
Hier een hele leuke video van Kevin nash Door hem genoemd The History of Carepfishingbait. Ik heb genoten van deze video, je kan er erg veel van oppikken en speciaal voor de boilie of pop up freaks die materialen gebruiken van Nash hier een leuke video! Gebruiken jullie ook aas van Nash? Zoja welke en hoe bevalt het jullie ben er wel benieuwd naar, zijn jullie boilie vissers of toch liever een snowman of een single popupje Mvg Twentecarp

Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor CarpTracker » 22 Aug 2017, 14:36

Leuk filmpje.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor Louis » 22 Aug 2017, 16:50

Nash is het beste aas wat bestaat. Of was het nu Mainline? Kan ook cc-more geweest zijn. Of Martin SB. Nee, volgens mij was het toch MTC. Ach, al die reclame ook. Je wordt er bijna door gehersenspoeld.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor TwenteCarp » 23 Aug 2017, 09:53

MTC Bais is uiteraard ook prima aas de freezerbaits bevielen mij ook wel goed, maar aan boilies besteed ik weinig. Ik vind een karper is een alleseter. vroeger viste men met rouwe aardappel & tegenwoordig vissen mensen er nog steeds mee maar kwaliteit boilies kan je natuurlijk wel merken als je ermee vist dan eigen merk boilies & trouwens mooie karper op uw profielfoto louis M.v.g. Twentecarp
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor Louis » 23 Aug 2017, 12:14

Bedankt TwenteCarp.
Wat ik bedoel te zeggen is laat je niet gek maken. Rauwe aardappel heb ik nooit mee gevist, wel gekookt. Ook later als blokjes aan de hair. Maar om nu te zeggen dat ze beter vingen dan boilies, nee hoor.
Je hebt gelijk als je zegt dat een karper een alleseter is maar dat is een mens ook. En laten we wel wezen we hebben allemaal onze eigen smaak en eten het liefst dingen die we lekker vinden. Denk dat dit ook voor een karper zo is. Tenzij ze continu honger moeten lijden en alles vreten wat voor hun bek komt kunnen ze soms behoorlijk kieskeurig zijn.
Als ik tijd heb draai ik ook mijn eigen boilies. Daar heb ik gewoon het meeste vertrouwen in en wat is er leuker dan een karper op je home made bollen te vangen.
Ik vis ook graag met particles maar wanneer ik boilies koop dan altijd van een gerenomeerd merk.
Bij het karpervissen draait nu eenmaal alles om vertrouwen.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor TwenteCarp » 24 Aug 2017, 09:10

goed gesproken, ik ben het er helemaal mee eens! iedereen eet iets anders wel eens tussendoor dus waarom een karper niet? vaak maken mensen zich gek met flavours & weet ik wat als een karper egt zin heeft in eten pakt die idd wat er te halen valt ik ben het er egt mee eens,

M.v.g. Twentecarp.
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post

Re: Nashbait The history Of Carpfishingbait!

Berichtdoor TwenteCarp » 26 Aug 2017, 10:15

Helemaal mee eens Remko jij ook prima gesproken, sommige boilies zijn interessant voor een kanaal & de ander voor bijvoorbeeld een ander water ieder water heeft z'n eigen smaak laat ik maar zeggen aan het ene water zijn single popups interessant & bij het ander water weer een snowman ter combinatie van een popupje & een snowman of een mini boilie & een normale boilie. Bij sommige vijvers aast men op karper met een voerkorfje & een mini boilie, die mensen heb ik horen zeggen die met mij meeging ooohh hier vang je nooit wat ook al zit je er nog 10jaar maar dat is het karper vissen ik zeg altijd als ik ingooi ze kunnen de eerste minuut happen maar ze kunnen ook de laatste minuut happen voordat ik besluit te vertrekken en de boel in te halen zelfs dan kan hij nog happen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik wou inhalen en dat er gewoon een vis aanzit. laatst trouwens nog meegemaakt maar bij 1 vijver had ik het vertrouwen in de pen met mais, gewoon handje mais erbij ingegooid tegen de kant aan waar een boom stond met een vogelnestje erop en dan iets onder de boom gegooid en ja hoor een mooie projectkarper gevangen en een spiegeltje was de beloning als bij sommige wateren egt geen oppervlakte werkt heb ik het volle vertrouwen in de pen bij leuke stadswateren.

M.v.g. Twentecarp :))
Random avatar
TwenteCarp
 
Status: Offline
Berichten: 86
Geregistreerd: 05 Jul 2017, 18:40
Thanks: 9
Thanked: 1 keer in 1 post


Terug naar Karperaas: Boilies, particles en overig karperaas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten