MTC BAITS

Alles over boilies, mixen en particles

MTC BAITS

Berichtdoor Dennisnlnl » 01 Jul 2010, 14:12

Heeft er misschien iemand ervaring met MTC Baits?
Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan en die zou binnen een week klaar zijn , deze is nu nog niet klaar en vroeg me af of dat normaal is daar of dat de service normaal wel goed is......
Gebruikers-avatar
Dennisnlnl
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Ronald » 01 Jul 2010, 15:23

als ze zeggen dat het met een week klaar is dan is het super dan komen ze dus ook de afspraak na
nu ben je nog een week verder en zijn ze nog niet klaar
dus wat denk je zelf?
ik vind het dus geen goede service
en nee ik heb er geen ervaring mee

Ronald
Gebruikers-avatar
Ronald
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Richard » 01 Jul 2010, 15:33

Bel dr even heen zou ik zeggen :D
Gebruikers-avatar
Richard
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 1698
Geregistreerd: 26 Mrt 2009, 09:21
Woonplaats: Losser
Thanks: 4
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: MTC BAITS

Berichtdoor CarpTracker » 01 Jul 2010, 16:39

Zelf heb ik geen ervaring met de service van MTC Baits en hun producten.

De site heb ik al wel enkele keren bezocht, zoals vele andere site's en moet zeggen dat ze wel een
goede textschrijver hebben die met alle mogelijke middelen hun producten aan de man probeert te brengen.
Er word met Bait Consultants gewerkt en slogans als; Super High Attractive Freezerbaits, met een down-to-earth benadering enz.
Bovendien krijg je bij sommige producten met een afname van minimaal 50kg er een gratis wereldontvanger bij.
Voor het simpele vacumeren van freezerbaits word Evangelista Torricelli, die enige experimenten in
Florence in 1644 uitvoerde, en het vacuum bewees, van stal gehaald. Vacumeren is gewoon
een pure noodzaak voor het verzenden van de freezerbaits, anders krijg je vaak appelmoes thuis gestuurd!
Dat werkt dus hoofdakelijk ook in hun eigen belang maar je moet voor deze 'service' er als klant wel extra
0,25ct per kilo extra voor betalen. Dat is 6,25 extra voor het in een zakkie verpakken van je 25Kg boilies !
De prijzen zijn voor mijn doen over het paard getild, bij sommige aanbiedingen krijg je 50%
'fieldtest' korting waarbij de prijs dan nog bij 5 euro per kilo blijft steken als je minimaal 25Kg afneemt.

Hoe de boilies verder zijn weet ik niet, heb er nooit mee gevist. Gezien de foto's op hun site
hebben ze hun productielijn wel prima voor elkaar. Ziet er allemaal netjes en schoon uit !

Al deze marketing opklopperij doet mij helemaal niets. Je zou het zelf in de praktijk, over een langere
termijn uit moeten proberen.
Heeft hier iemand ervaringen mee? Het liefst iemand zonder enige betrokkenheid bij deze firma.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Benjamin » 01 Jul 2010, 17:40

ik vindt dat die lui zo gemaakte aardig doen tegen jouwe wel goede boylies vindt ik
Random avatar
Benjamin
 
Status: Offline
Berichten: 20
Geregistreerd: 23 Mei 2010, 18:28
Thanks: 1
Thanked: 0 keer in 0 post
Voornaam: Benno

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Dennisnlnl » 02 Jul 2010, 13:53

Ik had wel gelijk hun duurste besteld.

Green Lipped Mussel (GLM) is één van de allerbeste attractors. Het is een extract van gedroogde fijngemalen schaaldieren met een sterk geurend aroma. Spirulina zijn blauwgroene micro algen en is het enige natuurlijke product welke alle essentiële en het merendeel van de niet essentiële aminozuren bezit, heeft een zeer laag olie/vet gehalte en een werkelijk indrukwekkend arsenaal aan spijsverteringsenzymen. De GLM & Spirulina steamer is verder verrijkt met o.a. Krill Meal, Liver Powder, Crunchy Kelp en Liquid Kelp Complex.

Ik wou eerst eens 5 kilo testen door de weeks op het kanaal op wat mosselbankjes en tegen palen aan en als het goed zou bevallen dan had ik meer besteld uiteraard. Ik had ook al gebeld en kreeg te horen dat de leverancier niet geleverd had en dat zou vorige week donderdag al geleverd worden. Ik wacht nog tot morgen en dan cancel ik de bestelling.

Misschien dat iemand anders nog een adres heeft waar ik eventueel boillies kan kopen die niet uit de winkels komen?
Gebruikers-avatar
Dennisnlnl
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Dimitri » 02 Jul 2010, 14:49

om van al dat alles af te zijn en er 100% zeker van te zijn dat jou bal de enigste is moet je er eens gaan over na denken om ze zelf te draaien
zelf draai ik al bijna 20 jaar mijn ballen,soms koop ik diepvries maar de eigen gemaakte ballen geeft mij altijd meer vertrouwen dan een bal in een zakkie!!!
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: MTC BAITS

Berichtdoor bulletje » 02 Jul 2010, 21:40

Ik haal al 2jaar boilies bij hun en mij bevalt het goed.
Ik heb ook wel ballen gehad waar ik zeeeeer slecht mee ving maar dat
ligt ook aan mijzelf omdat ik steeds wat anders wil proberen.
Het is toch altijd moeilijk, omdat als je niets vangt je toch altijd als eerste
aan de kwaliteit van de boilie denkt.
Random avatar
bulletje
 
Status: Offline
Berichten: 9
Geregistreerd: 09 Jun 2010, 19:46
Thanks: 0
Thanked: 0 keer in 0 post

Re: MTC BAITS

Berichtdoor CarpTracker » 03 Jul 2010, 00:17

@ dennis: Wat dan wel voor MTC Baits spreekt is dat ze je ook de bestelde boilie willen leveren waarvoor
je (duur) betaald hebt. Menigeen had een bepaald product wat ze eventjes niet op vooraad
hadden gehad even stiekem vervangen/weggelaten zonder dat je het zelf ooit geweten zou hebben.

@ Dimitri & Bulletje: Boilies uit een zakkie kunnen het ook heel goed doen hoor.
Home page: www.carptracker.nl Carp Fishing, my way of life !
Gebruikers-avatar
CarpTracker
Moderator
Moderator
 
Status: Offline
Berichten: 7132
Afbeeldingen: 150
Geregistreerd: 18 Mrt 2009, 17:26
Woonplaats: Tukkerland
Thanks: 99
Thanked: 128 keer in 123 posts
Voornaam: Harry

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Dimitri » 03 Jul 2010, 07:25

dat zeg ik ook niet,ben dik tevreden over mijn ballen hoor,die uit de vriezer komen

@dennis een tip vissen met een bal die een ander niet heeft "hier in nederland" ga eens rond snuffelen op het net en zet overal .be erachter of .de dan zoeken op een draai firma en zo kom je vaak uit op firma's die de heel goed zijn in hun land en waar wij hier weinig van horen omdat we hier worden dood gegooit met ballen boeren
Gebruikers-avatar
Dimitri
 
Status: Offline
Berichten: 1152
Geregistreerd: 16 Apr 2010, 13:22
Woonplaats: aan't twentekanaal :-)
Thanks: 40
Thanked: 17 keer in 17 posts

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Louis » 03 Jul 2010, 08:59

Hoi Dennis,
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de tijd heeft om zelf boilie's te draaien. Wil je wat grotere hoeveelheden draaien dan moet je ook nog eens in apparatuur investeren en voor dat geld kun je ook weer heel wat boilie's kopen natuurlijk :D .
Ben je van plan om de komende jaren veel te gaan voeren dan zou ik dat wel overwegen. Het is geeft ook veel meer voldoening als je op je eigen bol vangt. Je bent ook veel flexibeler wat de betreft de ingredienten, de grootte en de vorm van je aas.
Je schreef:
Green Lipped Mussel (GLM) is één van de allerbeste attractors. Het is een extract van gedroogde fijngemalen schaaldieren met een sterk geurend aroma.
Over GLM zijn de meningen verdeelt :o , lees eens blz. 122 van de dunne lijn (2e druk) van Luc de Baets ;) .
Iedere (aas)firma gaat zijn eigen producten natuurlijk ophemelen om zo veel mogelijk te verkopen.
Roelof Schut heeft een tijdje geleden een zeer interessant stuk over attractors in het Spiegelmagazine geschreven en hij zegt in het kort dat je meer vissen aanspreekt door een breed spectrum aan attractors toe te passen dan wanneer je er weinig gebruikt.
Maar door juist zo min mogelijk te gebruiken vang je vaak wel weer de grotere vissen :shock: ! Het is maar net wat je wilt.
Vergeet niet dat je ook op een stukje plastic heel goed karper kunt vangen :roll: !
Ik weet niet waar je woont maar in Hengelo heb je nog een boilieboer: http://www.carpmax.nl/index.php.
Ken hem zelf niet maar kwam hem op het web tegen.
Hoop dat je hier wat aan hebt ;) .
P.S.
Ken wel een aantal jongens die met MTC vissen en ze zijn allemaal zeer tevreden.
Happiness is a run(away).
Ik ben zo geheim bezig dat ik zelf niet weet wat ik aan het doen ben :?
Gebruikers-avatar
Louis
 
Status: Offline
Berichten: 2359
Geregistreerd: 05 Jun 2010, 13:05
Woonplaats: achter het pittoreske riviertje
Thanks: 7
Thanked: 40 keer in 39 posts

Re: MTC BAITS

Berichtdoor Dennisnlnl » 03 Jul 2010, 12:37

Dimitri schreef:dat zeg ik ook niet,ben dik tevreden over mijn ballen hoor,die uit de vriezer komen

@dennis een tip vissen met een bal die een ander niet heeft "hier in nederland" ga eens rond snuffelen op het net en zet overal .be erachter of .de dan zoeken op een draai firma en zo kom je vaak uit op firma's die de heel goed zijn in hun land en waar wij hier weinig van horen omdat we hier worden dood gegooit met ballen boeren


Das idd een goeie. Ik ken nog wat testers in Belgie van voorgaande Frankrijk sessies misschien dat die me verder kunnen helpen. We visten altijd met iets wat een ander niet had. Golden-orange van keen-Carp die deed het verschrikkelijk goed op elk water-type heb toen alle potjes opgekocht die ze nog hadden. 6 jaar terug is deze al uit hun assortiment gehaald omdat die niet verkocht werdt. Ik heb ze nu eindelijk op en ben de troep van het draaien een beetje zat.

Misschien nog een tip voor de putjesvissers. Ik heb een hele poos met aarbeien gevist(pop-up aarbei gaat drijven)
Ik heb toen een blender gekocht en daar 3 kilo aarbeien vloeibaar gemaakt. Beetje mix erbij en je krijgt een deegje die net kauwgom is en moeilijk te draaien want je moet het echt allemaal met de hand doen. Daarom is dit voor de putjes ideaal voer.Ook de vangkracht van de aardbei is super.
Gebruikers-avatar
Dennisnlnl
 
Status: Offline
Thanks:
Thanked: keer in post

Volgende

Terug naar Karperaas: Boilies, particles en overig karperaas



Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten